اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما در خراسان شمالی در حال برگزاری است.

 

اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیمابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاون امور استان‌های صدا و سیما در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما در بجنورد با تبریک عید غدیر و گرامیداشت یاد امام و شهدا گفت: از مردم و مسئولان مهمان نواز جشنواره و میزبان اصلی، آقای شجاعی استاندار محترم و دیگر مسئولان تشکر می‌کنم که با همدلی، مقدمات این میزبانی را فراهم ساختند همچنین از داوران و مسئولان کمیسیون‌ها و به ویژه رئیس محترم سازمان صداوسیما که مشوق اصلی این جشنواره بودند.


دارابی با قدردانی از استان کرمانشاه برای میزبانی دومین جشنواره پویانمایی گفت: سه اولویت پیش روی سازمان را نهضت مستندسازی، برنامه ریزی برای بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی رهبر انقلاب و توجه به رونق تولید عنوان کرد.


دارابی افزود: امسال بیش از ۴۰ چهره برتر و دارنده رتبه‌های برتر جشنواره‌ها به دستور رئیس سازمان تبدیل وضعیت می‌شوند.

 

معاون رئیس سازمان صداوسیما گفت: امسال بیش از ۱۰۰ نفر از داوران، صاحبنظران و کارشناسان، ۹۴۷۹ اثر را بررسی کردند و ما امانتدار آرای آنان بودیم.

 

دارابی با بیان اینکه دو هزار مستند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، برای برنامه‌ای سه ساله تدوین کردیم گفت: امسال، سال اول آن است و نهضت مستندسازی، اولویت ماست.

 

او از ابلاغ آیین نامه پژوهش خبر داد و گفت: آموزش، روح حاکم بر کار‌های ما در سازمان است و تولیدات امسال بر ویژگی‌ها و موضوعات بومی و استفاده از جوانان متمرکز بود.

 

دارابی بر برنامه ریزی برای اجرای تولیدات مشترک استان‌ها تاکید کرد و گفت: به عنوان نمونه، استان‌های گیلان و مازندران در حوزه منابع طبیعی و استان‌های خراسان رضوی، قم و فارس در برنامه‌های رادیو زیارت، با هم مشارکت می‌کنند.

 

او افزود: این‌ها مقدمه‌ای برای برگزاری خوب جشنواره بیست و سوم است که یکی از ویژگی‌های آن، گنجانده شدن بخش بین الملل است و امیدواریم تولیدات مشترک با رادیو و تلویزیون‌های استان‌ها و حتی کشور‌های دیگر مد نظر قرار گیرد.

 

دارابی با اشاره به بیانیه هیئت داوران جشنواره بیست و دوم گفت: در حوزه کار‌های نمایشی، تعداد آثار باکیفیت و جذاب آن قدر بود که رقابت تنگاتنگ و دشوار شد و این، گویای ارتقای آثار نمایشی است.

 

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار؛ رونق تولید» از جمعه آغاز شد و امروز پایان می‌یابد.

انتهای پیام/ه

اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما

برچسب ها: جشنواره ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.