وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران و کویت در منطقه ماندنی بوده و بیگانگان رفتنی هستند.

ظریف در دیدار با ولی‌عهد کویت: ما و شما در منطقه ماندنی هستیم و بیگانگان رفتنیبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به کویت سفر کرده است، پیش از ظهر امروز با نواف جابر الصباح ولیعهد کویت دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار ولیعهد کویت ضمن خوشامدگویی گرم و صمیمانه به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از علاقه امیر کویت برای دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود که به علت بیماری دیدار ایشان با شما میسر نشد.

نواف جابر الصباح، مصالح منطقه را بالاتر و مهمتر از هر چیزی خواند و افزود: ما همواره برای همکاری و گفت وگو آماده ایم و آنرا به مصلحت منطقه و امنیت و ثبات آن می‌دانیم.


بیشتر بخوانید:ظریف عازم کویت شد


ظریف نیز در این دیدار با آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای امیر کویت، ایشان را یکی از رهبران با درایت در منطقه خواند. وزیر امور خارجه جمهوری سلامی ایران روابط ایران و کویت را دوستانه و برادرانه خواند و خواستار توسعه و تعمیق روابط دو کشور شد.

ظریف با اشاره به لزوم همکاری کشور‌های منطقه با توجه به تحولات جاری و پیش روی، اظهار داشت: ما و شما در این منطقه ماندنی هستیم و بیگانگان رفتنی اند.

انتهای پیام/

ظریف با ولیعهد کویت دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار