معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵ مجوز برای ایجاد دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵ مجوز برای ایجاد دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری صادر شده است.

او با اشاره به اهمیت نقش دفاتر خدمات گردشگری در جذب گردشگران داخلی و خارجی برای استان، گفت: پارسال نیز ۵ مجوز برای ایجاد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان صادر گردید.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۵۲ دفتر فعال خدمات مسافرتی گردشگری در سطح استان اردبیل فعال است که ۳۳ دفتر در شهرستان اردبیل و مابقی در شهرستان‌های دیگر استان فعال است.

فرشی افزود: امسال ۴ دفتر خدماتی واجد شرایط برای اخذ ویزای تی و به منظور تخصصی کردن فعالیت‌های دفاتر و همچنین با هدف فعالیت در حوزه گردشگری سلامت به نمایندگی وزارت امور خارجه در استان معرفی شدند.

او با اشاره به اهمیت تخصصی شدن فعالیت دفاتر تاکید کرد: فعالیت تخصصی دفاتر می‌تواند در ارایه خدمات بهتر به گردشگران در استان و ماندگاری بیشتر آن‌ها کمک کند.

انتهای پیام/ع

فعالیت ۵۲ دفتر فعال خدمات مسافرتی گردشگری در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.