مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ماموریت اصلی ما در سالجاری ایجاد اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: امسال ماموریت اصلی ما  ایجاد اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی است.

او افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید لازم است با تقویت کارگاه های صنایع دستی و فعالان این حوزه بتوانیم اشتغالی پایدار ایجاد کنیم که با فرازو نشیب های اقتصادی از جمله تحریم ها دچار مشکل نشود.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی کاملا مطابق با سیاست های اقتصاد مقاومتی است که می تواند تاثیر بسیار مثبتی در اقتصاد جوامع روستایی  داشته باشد.

فلاحی ادامه داد: استان اردبیل ظرفیت های بسیاری در حوزه صنایع دستی دارد و ما از پارسال به صورت ویژه ایجاد بازارچه های صنایع دستی در شهرستان های استان را اجرایی کردیم.

او با اشاره به اهمیت بازاریابی برای محصولات صنایع دستی استان، افزود: بخش خصوصی باید جای خالی بسته بندی محصولات صنایع دستی و صادرات این محصولات به بازارهای هدف در کشورهای خارجی را پر کند.

انتهای پیام/ع

ایجاد بازارچه های صنایع دستی در شهرستان های استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.