مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان گفت: احداث جاده جدید سنندج ـ مریوان به شرط تخصیص کامل اعتبار، تا پایان سال مالی ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رامین محمودی تخصیص اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور و استان را مهم‌ترین مولفه در ادامه و تحقق اجرای پروژه‌های حوزه راه در استان دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه سال مالی پایان تیرماه است تا کنون بودجه سال ۹۸ اعلام نشده است.
وی از اجرای پروژه جاده جدید سنندج ـ مریوان به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های توسعه‌ای در استان نام برد و گفت: این پروژه به شرط تخصیص کامل اعتبارات، پایان سال مالی ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه ۱۰۱ کیلومتر راه روستایی و بین شهری جدید در سال گذشته در سطح استان کردستان احداث شده، اظهار کرد: این میزان راه شامل ۶۵ کیلومتر راه روستایی و ۳۶ کیلومتر راه بین شهری و بزرگراهی بوده است.
به گفته وی، در راستای اجرای این میزان پروژه توسعه راه در سطح استان یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۳۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به راه روستایی و ۹۰۰ میلیارد ریال نیز به حوزه راه‌های بین شهری اختصاص یافته است.
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان به انبوه مطالبات پیمانکاران از حوزه راه استان هم گریزی زد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی داریم و تا زمانی که بخشی از این مطالبات پرداخت نشود با توجه به گران‌بودن مصالح و نیروی کاری عملا کار برای آن‌ها نیز سخت خواهد بود.
گفتنی است؛ عملیات ساخت جاده جدید سنندج ـ مریوان از سال ۸۲ آغاز شده است.

انتهای پیام/ت

پروژه جاده جدید سنندج مریوان نیازمند اختصاص بودجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.