در روز دوم جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما، "منوچهر رحمتی" در بخش موسیقی آکاپلا، با قطعه "مور پاکولی" عنوان بهترین تنظیم کنندگی اهنگ را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در دومین روز از جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما، به میزبانی شهر بجنورد، "منوچهر رحمتی" آهنگساز باسابقه مرکز لرستان در بخش موسیقی آکاپلا، با قطعه "مور پاکولی" عنوان بهترین تنظیم کنندگی اهنگ را از آن خود کرد.

گفتنی ست دیروز در روز نخست جشنواره، "احسان عبدی‌پور" هنرمند برجسته لرستانی نیز، با قطعه "شاباش" موفق به کسب مقام نخست تک‌نوازی سرنا در بخش موسیقی بی کلام بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیمای کشورشد.

در کمیسیون صدا نیز، معاونت صدای مرکز لرستان هم با برنامه‌های "ایواره تو وخیر" به تهیه کنندگی علیرضا احمدی، "مسابقه دل و دلبر" به تهیه کنندگی سامان اعتباری و برنامه عصرگاهی رادیو شهری بروجرد به تهیه کنندگی فاطمه حیدری و در بخشی جنبی برنامه گفتمان انفلاب به تهیه کنندگی خانم شهرزاد مظفری و پدر بلوط به تهیه کنندگی جلال قربانی حائز رتبه برتر شد.

امسال از میان بیش از پنج هزار و ۷۰۰ اثر، ۵۳۰ اثر به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها ارسال شد.

انتهای پیام/ر

رتبه بهترین تنظیم آهنگ برای واحد موسیقی مرکز لرستان کسب شد

برچسب ها: جشنواره ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.