مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: در سیل اخیر اداره‌کل فنی و حرفه‌ای ۳۰۰۰ بسته لوازم خانگی بین سیل‌زدگان لرستان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   محمدرضا آذرخش مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: در سیل اخیر اداره‌کل فنی و حرفه‌ای ۳۰۰۰ بسته لوازم خانگی بین سیل‌زدگان لرستان توزیع کرد.

 آذرخش با اشاره به این‌که هر ساله از ۳۱ تیر تا ششم مرداد هفته کارآفرینی نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: روز ششم مرداد با عنوان روز ملی مهارت و کارآفرینی است.

وی با ذکر این مطلب که در این روز برنامه‌ها و استراتژی‌های فنی و حرفه‌ای معرفی و از کارآفرینان برتر تجلیل می‌شوند، ادامه داد: از رؤسای مراکز برتر تجلیل می‌شود در کنار آن نمایشگاهی از محصولات تولید شده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان با تأکید بر این‌که در حوزه توانمندسازی زنان بی‌سرپرست نیز محصولات آنان مورد دید عموم قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در ندامتگاه‌ها و پادگان‌ها نیز آموزش فنی و حرفه‌ای داریم.

آذرخش با اشاره به این‌که در سال گذشته ۱۲۰ هزار سرباز در سطح کشور آموزش دیدند، ادامه داد: جشنواره خیریه در کنار نمایشگاه توانمندسازی برپا شد که عواید آن به کار‌های خیریه اختصاص داده می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که در سیل اخیر در لرستان، علی‌رغم مشکلات اقتصادی، ۳۰۰۰ لوازم خانگی توسط فنی و حرفه‌ای تأمین شد، ادامه داد: در پلدختر آموزش‌های ویژه‌ای در بحث صنعت ساختمان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ر

۳۰۰۰ بسته لوازم خانگی بین سیل‌زدگان لرستان توزیع شد

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.