پرداخت ۴۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستانی

محمدی، از پرداخت ۴۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان خبر داد و گفت: در چهار ماهه نخست سال ۸۴۶ مورد کمک هزینه جهیزیه نیز داشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جاسم محمدی در جشنواره ازدواج و خانواده در سالن جلسات اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ارستان از پرداخت ۴۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد خبر داد و افزود: این مبلغ در چهار ماهه نخست سال صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، با اشاره به اهدای کمک هزینه ازدواج و جهزیه به مددجویان خاطرنشان کرد: در این چهار ماهه نخست ۸۴۶ مورد کمک هزینه جهزیه تا سقف ۶۰ میلیون ریال اهدا شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: به پسران تا سقف ۳۰ میلیون ریال و به زنان سرپرست خانوار نیز تا سقف ۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض نیز پرداخت می‌شود.

محمدی فارسانی، مهم‌ترین هدف ازدواج را تشکیل خانواده عنوان کرد و افزود: اساس ازدواج در اسلام برپایه سادگی و ساده زیستی است و مایه کمال بشریت است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به مسأله ازدواج جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی اذعان داشت: موضوع ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار حوزه کمیته امداد در دستور کار این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، به فعالیت کمیته امداد برای مصون سازی مددجویان در برابر آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: کمترین میزان طلاق مربوط به حوزه کمیته امداد است.

انتهای پیام/د

پرداخت ۴۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستانی

برچسب ها: کمیته امداد ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.