فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: تا پایان امسال ۱۵۶ واحد مسکونی برای نیازمندان این شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: تا پایان امسال ۱۵۶ واحد مسکونی برای نیازمندان این شهرستان احداث می‌شود.

مجید سوری ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت واحد‌های مسکونی نیازمندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شده قرار است تا پایان امسال در مجموع ۱۵۶ واحد مسکونی نیازمندان در مناطق شهری و روستایی احداث شود.

او عنوان کرد: در این راستا قرار است قریب به ۴۰ واحد مسکونی با استفاده از ظرفیت و مشارکت نهاد‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴۰ واحد دیگر با بهره‌گیری از توان سپاه پاسداران و نیرو‌های جهادی احداث شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: از سویی بازسازی ۹۶ واحد مسکن نیازمندان از دیگر برنامه‌هایی است که بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

سوری ادامه داد: کار بازسازی ۶۰ واحد مسکونی نیازمندان بدون استفاده از اعتبارات دولتی و از محل کمک‌های سپاه پاسداران، گروه‌های جهادی و خیرین انجام شده و در حال اجرا است.

او با اشاره به ساخت ۲۰ واحد مسکونی طی یک سال گذشته و بدون حتی یک ریال اعتبارات دولتی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های یاد شده، تاکید کرد: روند ساخت مسکن محرومان ادامه دارد، البته با اتمام ساخت برخی واحد‌ها خانوار‌ها در منازل احداث شده ساکن شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: خوشبختانه ساخت مسکن، خرید جهیزیه و تامین کالا‌های اساسی برای نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت در بروجرد به یک فرهنگ تبدیل شده است و با استفاده از خیرین، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت و محوریت ناحیه مقاومت بسیج در حال تسری است.

انتهای پیام/ب

احداث ۱۵۶ مسکن نیازمندان تا پایان امسال در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.