امیرحسین عظیمی نیا و مهدی برزگری در رشته تک نوازی ضرب زورخانه و داستان نویسی حائز رتبه برتر در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید جواد میرجعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بافق از درخشش دو دانش اموز بافقی در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری خبرداد و افزود: امیرحسین عظیمی نیا در رشته تک نوازی ضرب زورخانه حائز رتبه نخست و مهدی برزگری در رشته داستان نویسی به عنوان برگزیده این جشنواره انتخاب شده است.

او با بیان اینکه مسابقات فرهنگی هنری در چهار مرحله آموزشگاه، شهرستان، استان و کشور برگزار شده است افزود: در بافق حدود ۱۵۰ نفر از دانش آموزان به مسابقات استانی راه یافتند که از این تعداد ۹۶ نفر حائز رتبه برتر شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بافق ادامه داد: امیرحسین عظیمی نیا و مهدی برزگری این دو دانش آموز بافقی از دبیرستان دوره دوم نمونه امام رضا (ع) توانستند در مسابقات کشوری نیز خوش بدرخشند.

میرجعفری با بیان اینکه در این مرحله ۹۸۹ دانش‌آموز پسر و ۱۰۱۶ دانش‌آموز دختر با یکدیگر به رقابت پرداختند خاطرنشان کرد: در این جشنواره دانش آموزان در بیش از ۶۰ رشته و گرایش متنوع شرکت کردند که از مجموع شرکت‌کننده‌ها دو هزار و پنج دانش‌آموز برگزیده دوره دوم متوسطه به مرحله کشوری دعوت‌شده‌بودند.

او در پایان اضافه کرد: این جشنواره فرهنگی هنری امسال از تاریخ ۲۲ مرداد تا ۲ شهریور در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ غ

دو دانش آموز بافقی در مسابقات فرهنگی هنری کشور خوش درخشیدند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.