به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کاظمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان این مطلب گفت: شهروندان میتوانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق تبریز، از خدمات این نرم افزار بهرهمند شوند.
او افزود: یکی دیگر از امکانات این نرم افزار، ثبت خاموشی توسط مشترکین میباشد که میتوانند بدون تماس با مرکز ۱۲۱، اتفاقات به وجود آمده در شبکه برق را به صورت چند رسانهای در قالب (عکس، فیلم) ثبت کنند.
او ادامه داد: با رونمایی از این سامانه، تعامل با مشترکین بدون واسطه (اپراتور) خواهد شد و خاموشیهای حفاظتی و یا تعمیرات پیشگیرانه، به راحتی و بدون صرف هزینه مخابراتی، قابل اطلاع رسانی و خدمت رسانی است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تصریح کرد: این سامانه، میتواند بیش از چهار صد هزار مشترک شهر تبریز را به طور همزمان پوشش دهد در حالی که سامانه تلفنی ۱۲۱، امکان پاسخگویی همزمان به بیش از ۸۰ مشترک را ندارد و بیشتر از این تعداد میبایست در انتظار پاسخگویی بمانند.
او یکی از اهداف راه اندازی این سامانه را یکپارچه سازی اطلاعات در سطح شرکت دانست و گفت: هدفگذاری ما در راه اندازی این سامانه این است که در مرحله اول با یکپارچه سازی اطلاعات زنجیرهای مشترکین (از پست فوق توزیع تا کنتور) به یک بانک اطلاعاتی منسجم و یکپارچه برسیم.
او افزود: مشترکین میتوانند با مراجعه به وبسایت tbtoutage.com و دانلود اپلیکیشن از سربرگ نسخه اندروید، از خدمات آن بهرهمند شوند.
کاظمی گفت: در صورتی که مشترکین قادر به دریافت سرویس از این نرم افزار نباشند، میتوانند نسبت به تکمیل اطلاعات خود (شماره اشتراک و اطلاعات هویتی) اقدام و از خدمات آن بهرهمند شوند.
او افزود: استفاده از خدمات این نرم افزار بر اساس یکی از چهار مولفه کد اشتراک، موقعیت جغرافیایی و شماره تلفن همراه یا ثابت میسر میباشد که مشترکین میتوانند به یکی از این روشها از این سامانه استفاده نما کنند.
مشترکین صنعتی میتوانند با تعریف حساب کاربری در سامانه، از خاموشیهای با برنامه، قبل از موعد خاموشی، آگاه شوند.
سامانه اطلاع رسانی خاموشیها برای نخستین بار، توسط همکاران و متخصصین این شرکت که از دانش آموختگان رشته هوش مصنوعی و رباتیک از دانشگاه تبریز میباشد، طراحی و تولید شده است.
انتهای پیام/ش