رئیس بسیج سازندگی کشور از تهیه سند نوسازی حرکت جهادی خبر داد و گفت: این سند به عنوان یک نقشه راه مبتنی بر گام دوم انقلاب تدوین می‌شود.

بسیج مولود و بزرگترین دستاورد انقلاب است/ تهیه سند نوسازی حرکت جهادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد زهرایی ظهر امروز شنبه در نشست با جهادگران استان کرمانشاه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جهادگران اشاره کرد و اظهار داشت: سال ۷۹ رهبر  انقلاب خاستگاه گروه‌های جهادی را با بسیج سازندگی دانست و عرصه پشتیبانی از آن را وظیفه دولت اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بسیج مولود و بزرگترین دستاورد انقلاب است، افزود: بسیج امتداد مردمی حاکمیت است و اعتماد متقابلی بین مردم و بسیج وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه امروز خلاء موجود در کشور بسیج شوندگی مردم نیست، گفت: بلکه در این راستا خلاء موجود در باور مسئولین برای تثبیت و رسمیت بخشیدن به گروه‌های جهادی و همچنین عدم سهم برای نقش‌آفرینی جهادگران در عرصه‌های دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های حاکمیتی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای ترویج روحیه جهادی باید زمینه حداکثری حضور جهادگران و جوانان در بدنه نظام فراهم شود، ادامه داد: در بسیج سازندگی ما نهاد تسهیل گر هستیم و در راستای محرومیت زدایی و مردم پایه کردن اقتصاد نقش آفرینی می‌کنیم.

زهرایی در ادامه به بخش دیگری از سخنان رهبر در دیدار با جهادگران اشاره داشت و گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمود گروه‌های جهادی باید خدمات گسترده و خوبتان را هنرمندانه منعکس کنید که باورپذیر باشد.

او با اشاره به  اجرای  سه برنامه انهضت روشنگری، مطالبه گری و خدمات رسانی  در سال جاری  گفت:  تهیه سند نوسازی حرکت جهادی در دستور کار قرار دارد که باید به عنوان یک نقشه راه مبتنی بر گام دوم انقلاب آن را به خوبی تدوین کنیم کار تولید نرم افزار اعتلای سازندگی ۶۰ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم به زودی تکمیل شود.

انتهای  پیام/ز

 

سفر رییس سازمان بسیج سازندگی به استان کرمانشاه

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.