جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی خیلی زود فهمیدند که حتی فکر اینکه به انقلاب اسلامی تعرض کنند، شدنی نیست.

دشمنان خیلی زود فهمیدند که تعرض به انقلاب شدنی نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دومین روز از دومین همایش بین‌المللی موکب‌داران اربعین حسینی، گفت: پیاده روی اربعین عنایتی است که نصیب شیعیان، غیرشیعیان و مسلمانان و حتی غیر مسلمانان شده و آن را باید قدر بدانیم و با جدیت در این مراسم شرکت کنیم.

او تصریح کرد: هر سال انقلاب اسلامی در جایگاهی بلندتر و والاتر از سال قبل قرار می‌گیرد و دشمنان این اقتدار را می‌فهمند و می‌بینند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی خیلی زود فهمیدند که حتی فکر اینکه به انقلاب اسلامی تعرض کنند، شدنی نیست، رسما رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ما و همه متحدان آمریکا خواستیم در سوریه تحول به وجود بیاوریم، ولی نتوانستیم؛ چون ایران نمی‌خواست.

فدوی افزود: پس از پایان هشت سال جنگ بین ایران و عراق و تمام شدن تمام خباثت ها، دل‌های مردم این دو کشور آن چنان با هم متحد شد که دیگران نمی‌توانستند تشخیص دهند این‌ها ایرانی هستند یا عراقی و این محبت از محبت امام حسین (ع) نشات می‌گیرد.

او تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم که قوت و حقانیت و برکت انقلاب اسلامی آنقدر قوی است که هر روز یک ملت را زیر پرو بال خود قرار می‌دهد و ما به این عظمت افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام//م.ی
 

پیاده روی اربعین عنایتی برای شیعیان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.