سرهنگ حسینی گفت: افزایش بهره‌وری، مهارت و توانمندی‌ کارمندان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری از اهداف نشست روان‌شناسی نیروهای مسلح است.

/به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدرضا حسینی معاون بهداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نشست بین المللی روان شناسی و روان پزشکی در نیرو‌های نظامی و انتظامی، گفت: کمیته بین المللی طب نظامی در سال ۱۹۲۰ در سراسر جهان تشکیل شد و بهداشت جهانی، صلیب سرخ، سازمان جهانی حیوانات و... در این کمیته فعالیت می‌کنند.


بیشتر بخوانید؛ هشدار پلیس فتا به پذیرفته شدگان کنکور/ سرقت اطلاعات در پوشش مشاوران تحصیلی به بهانه انتخاب رشته


سرهنگ حسینی افزود: ارتقاء فعالیت‌های پزشکی، نظامی و پیشبرد اهداف بشر دوستانه در حوزه نظامی و انتظامی از اهداف این کمیته است.

او با بیان اینکه دبیرخانه علمی این کنگره دانشگاه علوم ارتش است، اظهار کرد: اهداف نشست امروز بررسی وضعیت آینده پزشکی در پلیس‌های جهان، بررسی سنجش و ارزیابی در استخدام نیرو‌های انتظامی، ارائه راهکار‌های علمی به منظور ارتقا سلامت روان در نیرو‌های عملیاتی انتظامی و نظامی است.

معاون بهداری ناجا گفت: افزایش بهره‌وری، مهارت و توانمندی‌ کارمندان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری از اهداف دیگر این نشست است که با همکاری ستاد کل، وزارت دفاع، سپاه پاسداران، سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.

او گفت: دو نشست علمی آینده روان شناختی نیرو‌های انتظامی و آسیب‌های عمدی در نیرو‌های انتظامی به همراه کارگاه‌های تخصصی مداخلات روان شناختی در بحران، سلامت روان کارکنان نیرو‌های انتظامی در آینده برگزار خواهد شد که از ۲۰ استاد و صاحب نظر در این کارگاه‌ها استفاده خواهد شد.

سرهنگ حسینی گفت: هماهنگی با وزارت‌خانه‌های دورن سازمانی ناجا، تشکیل کارگروه‌ها، تشکیل ۱۵ جلسه برای انجام فعالیت‌های اجرایی، آماده سازی مقدمات اجرایی نشست و اسکان مهمان‌های داخلی و خارجی برای اجرای این نشست صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نشست بین المللی روان شناسی در نیرو‌های نظامی و انتظامی برگزار شد

برچسب ها: ناجا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار