رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: حمایت از سرمایه گذاری مشروع، رونق تولید و اشتغالزایی را کارآمدترین ابزار برای پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی است.

رونق تولید و اشتغالزایی، کارآمدترین ابزار برای پیشگیری از جرایمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان  رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: حمایت سرمایه گذاری مشروع، رونق تولید و اشتغالزایی را کارآمدترین ابزار برای پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی است.

علی صالحی افزود: ضرورت دارد با اتخاذ تدابیر مناسب و تشریک مساعی برای حمایت از سرمایه گذاری مشروع و رفع موانع پیشرفت اقدام شود.

وی با اعلام اینکه در شرایط فعلی نقش کارآفرینان و فعالان اقتصادی در کشور نقشی ویژه است، این دیدار را فرصتی دانست که دستگاه قضایی استان به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اعلام کند از فعالیت قانونی آن‌ها در اقصی نقاط استان حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در استان به جدیت پیگیر اجرای مصوبات قانونی است تا سرمایه گذاران در فضایی توأم با امنیت و آرامش، فعالیت خود را ادامه دهند.

صالحی افزود: با تشکیل مستمر جلسات ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاوتی در دستگاه قضایی استان، بررسی موردی پرونده‌های این حوزه و اجرای به موقع مصوبات در تلاشیم مشکلات عرصه تولید را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنیم.

وی گفت: بانک‌ها باید با توجه به مبانی قانونی و شرعی به نحوی عمل کنند که هیچ یک از بنگاه‌های تولیدی و بانک‌ها متضرر نشوند و چرخه تولید ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ شهرک صنعتی در استان وجود نداشت، اما اکنون هرمزگان از ٢٨ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ٢٢ شهرک و ناحیه صنعتی در حال بهره برداری برخوردار است.

سید امیر امیر زاد افزود: هم کنون بیش از ٤١٠ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده و ٦٠٠ طرح صنعتی در حال ساخت در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد که در مجموع حدود ٥٤٠٠ نفر اشتغال در استان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ز

دیدار کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان با رئیس کل دادگستری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.