مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف لوازم خانگی قاچاق در چرداول / کاهش ۳۸ درصدی سرقت در شهرستان مهران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کاهش ۳۸ درصدی سرقت در شهرستان مهران

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم در شروع سال جدید در حوزه برخورد با خرده فروشان مواد مخدرو سارقان سابقه دار با انجام چندین مرحله عملیات پاکسازی نقاط آلوده ۱۳۰درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

او افزود : در حوزه شناسایی و دستگیری متهمان به خرید و فروش موادمخدر ۱۴۸ درصد و در حوزه کشفیات موادمخدر ۲۱۶درصد از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به طرح برخورد با سارقان از کاهش ۳۸درصدی وقوع سرقت‌ها از اول سال جاری تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان کرد: در کشفیات سرقت نیز۱۲درصد در مجموع افزایش داشته ایم.

کشف بیش از ۲ تن و نیم مرغ زنده قاچاق در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از توقیف یک دستگاه خاور ایسوزو حامل ۲ تن و ۶۳۵ کیلوگرم مرغ قاچاق خبر داد.

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: ماموران انتظامی بخش زرنه درحین کنترل محور در تنگه گرمه در حالی که یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل مرغ زنده به سمت یکی از استان‌های همجوار درحال حرکت بوده را متوقف، و در بازرسی از این خودرو مرغ زنده به وزن ۲ تن و ۶۳۵ کیلوگرم کشف کردند.

او افزود: در این راستا راننده خودرو دستگیر و طیور کشف شده نیز با هماهنگی مقام قضائی تحویل کشتارگاه صنعتی مرغ مانشت شهرستان جهت عرضه به بازار قرار گرفت.

سرهنگ عالی پور با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال اعلام شده است خاطر نشان کرد: پلیس ایوان در امر مبارزه با قاچاق مصمم است و با اخلال گران نظام اقتصادی و قاچاق چیان برخوردی قانونی و قاطعانه می‌کند و طرح مبارزه با قاچاق تا ریشه کن شدن آن ادامه دارد.


کشف لوازم خانگی قاچاق در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از توقیف ۶ دستگاه کامیونت و کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت : ماموران ایستگاه بازرسی سیمره در راستای مبارزه باقاچاق کالا و ارز ۶ دستگاه کامیونت را متوقف کردند.

او اضافه کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو‌های تعداد ۱۲ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل ۶ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲ دستگاه کولرگازی، ۲ دستگاه ماشین لباسشوئی و ۲ دستگاه یخچال کشف کردند.

رضایی با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال تعیین شده بیان داشت:در این راستا ۶ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با تاکید بر عزم و اراده انتظامی شهرستان در برخورد قاطع با اخلال گران در اقتصاد کشور، از شهروندان خواست: با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ در این راستا با نیروی انتظامی همکاری کنند.

انتهای پیام/غ

بسته حوادث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.