اردکانیان طی بازدیدی از نیروگاه زعالسوز طبس این پروژه را یک نیروگاه منحصر به فرد در کشور عنوان کرد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه برنامه های خود در طبس   گفت: وزارت نیرو در خراسان جنوبی با احتساب همه پروژه های خرد و کلان در بخشهای برق، آب و آب و فاضلاب در دست اجرا دارد شهری و روستایی جمعاً ۱ هزار و  ۳۶۰ پروژه در دست اجرا دارد .

او  افزود: این پروژه ها با سرمایه گذاری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان و پیشرفت حدود ۴۰ درصد در سطح استان در دست اجرا ست.

اردکانیان در خصوص سفرش به خراسان جنوبی گفت: این سفر هم برای آشنایی بیشتر با بخش های مختلف تحت مسئولیت وزارت نیرو و بازدید از پروژه های در دست اجرا و هم افتتاح چند پروژه و هم شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ها انجام شده است.

وزیر نیرو گفت: در سفر یک روزه اش به خراسان جنوبی یک نیروگاه خورشیدی، تعدادی از پروژه های مربوط به برق در بخش توزیع و انتقال و همچنین آبرسانی روستایی افتتاح خواهد شد و عملیات اجرایی دو پروژه مهم آب رسانی شهری یکی در بیرجند و یکی در طبس امروز آغاز خواهد شد.

اردکانیان ابراز امیدواری کرد: این پروژه ها تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

وزیر نیرو بازدید از پروژه نیروگاه زغالسوز طبس را یکی از مهمترین برنامه های کاری سفرش به خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: این نیروگاه یک نیروگاه منحصر به فرد با دو واحد ۳۲۵ مگاواتی با سوخت زغالسنگ است.

اوادامه داد : این پروژه به دلایل تامین منابع مالی و فاینانس، مدتی با اهنگ کند به پیش رفته و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم حداکثر در همین امسال این پروژه را به شکل مطلوبی فعال کنیم.

انتهای پیام/ ط آ

بهره برداری پروژه نیروگاه زغالسوز طبس تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار