بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در سیستان وبلوچستان باحضور شرکت کننده‌ها در رده های سنی مختلف در زمینه قصه گویی صحنه‌ای بایکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت بین رده‌های سنی مختلف در بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گوییمعصومه هادی مدیر کانون پرورش فکری استان سیستان وبلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی که ازسوی کانون پرورش فکری برگزارمیشود شرکت کننده‌ها درزمینه قصه گویی صحنه‌ای بایکدیگر به رقابت می‌پردازند.

هادی  هدف ازبرگزاری این جشنواره را احیاء سنت‌های کهن و انتقال ارزش‌ها و آداب و رسوم گذشته به نسل‌های جوان و ترویج قصه و قصه گویی درجامعه و تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه در این جشنواره رده‌های سنی مختلف می‌توانند شرکت کنند گفت : علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام بصورت رایگان تا هفدهم شهریور ماه به مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان مراجعه و یا از طریق سایت www.kanoonfest.ir ثبت نام کنند.

هادی در پایان گفت: دراین جشنواره منتخبین مرحله منطقه‌ای که از میان پنج منطقه درکشور انتخاب میشوند پس ازرقابت حضوری به مرحله بین المللی راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ع

بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار