مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: طرح عیدانه کتاب با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به دوستی با کتاب در زمینه‌های قصه گویی، نقاشی و کاردستی در ساحل کنارک اجرا شد.

طرح عیدانه کتاب در ساحل کنارک اجرا شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در ساحل زیبای کنارک میزبان مسافران نوروزی در طرح عیدانه کتاب بود.

وی گفت: در این طرح مسافران نوروزی با فعالیت‌های کانون پرورش فکری و کتابخوانی آشنا شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: در طرح عیدانه کتاب که در نوروز و با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به دوستی با کتاب انجام شد، کارکنان کانون با حضور در میان کودکان و نوجوانان در ساحل زیبای کنارک فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون را به مخاطبان ارائه کردند.

وی بیان کرد: قصه گویی، نقاشی، کتابخوانی، بحث آزاد و کاردستی در کنار اهدای کتاب به حاضران، بخشی از فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برای حاضران در ساحل زیبای کنارک بود.

هادی اظهار داشت: شهر بندری کنارک از شهر‌های سیستان و بلوچستان و دارای جاذبه‌های دیدنی طبیعی زیادیست که گردشگران را به خود جذب می‌کند.

وی گفت: مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با کتابخانه سیار به استقبال مسافران نوروزی در زاهدان رفتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: روش‌های دوستی با طبیعت و مراقبت از آن از دیگر فعالیت هاییست که در قالب بحث آزاد برای مخاطبان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

طرح عیدانه کتاب در ساحل کنارک اجرا شد

برچسب ها: نوروز ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار