مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۳۱ هزار و ۸۷۹ نفر در این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به کمپین بهبود رفتار‌های ترافیکی (بهرفت) پیوستند.

بیش از ۳۱ هزار مسافر به طرح ملی بهرفت سیستان و بلوچستان پیوستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح ملی بهرفت از ۲۷ اسفند با مشارکت بیش از ۷۳۸ نفر از اعضای جوان کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب و روستایی در ۴۰ پست مستقر در سطح سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی افزود: کمپین بهرفت میثاق نامه‌ای بین جمعیت هلال احمر و رانندگان است که تعهد می‌دهند در مدت سفر خود اصول راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات حوزه جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در ایام نوروز گفت: ۲۲ هزار و ۶۸ مسافر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به ایستگاه‌های سلامت حوزه جوانان این جمعیت مراجعه و از خدمات آن بهره‌مند شدند.

وی افزود: همچنین ۳۷ هزار و ۹۶۶ نفر از فضا‌های دوستدار کودک، ۴۹ هزار و ۲۰۵ نفر از چادر‌های نوروزی و ۲۳ هزار و ۸۱۱ نفر از خیمه‌های نماز بهره‌مند شدند.

راشکی ادامه داد: ۷۸۶ خواهر و ۶۲۱ برادر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در پست‌های نوروزی به ارائه خدمات به مسافران نوروزی می‌پردازند.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت توسط جوانان عضو این جمعیت محصولات فرهنگی شامل ۴۲ هزار و ۸۶۰ بروشور، ۲۴ هزار و ۷۱۴ عدد نقشه و ... بین مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان توزیع شد.

انتهای پیام/ع

بیش از ۳۱ هزار مسافر به طرح ملی بهرفت سیستان و بلوچستان پیوستند

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار