معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۴۷ هزار و ۳۱۲ مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۱۴۴ خانوار تاکنون در مدارس، خانه‌های معلم و اردوگاه‌های تفریحی این استان اسکان داده شدند.

شمار اسکان یافتگان نوروزی در مدارس استان به ۴۷ هزار نفر رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباسعلی ارجمندی  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال هزار و ۱۴۳ کلاس درس در قالب ۱۲۲ مدرسه، هشت خانه معلم و سه اردوگاه تفریحی - فرهنگی آموزش و پرورش برای پذیرایی مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان آماده شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به افزایش شمار مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان ۳۰ کلاس درس بین راهی در شهرستان‌های نصرت آباد، دلگان، بمپور و بزمان پیش بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهرستان‌های زاهدان، چابهار و ایرانشهر بیشترین اسکان آموزش و پرورش را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: با توجه به استقبال مسافران نوروزی ۱۰۳ کلاس درس دیگر در زاهدان برای اسکان موقت گردشگران تدارک دیده شد.

ارجمندی با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نوروز ۹۷ گفت: ۱۸ هزار و ۸۴۸ خانوار در قالب ۲۳۷ هزار و ۴۸۶ نفر روز سال گذشته در مدارس این استان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ع

شمار اسکان یافتگان نوروزی در مدارس استان به ۴۷ هزار نفر رسید

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار