احتمال معرفی بازی ویدئویی The Last of Us Part II در زمستان

یکی از منابع آگاه اعلام کرد که دو عنوان Ghost of Tsushima و The Last of Us Part II در مراسم ۱۲ فوریه سونی معرفی خواهند شد.

احتمال معرفی عناوین بسیار بزرگ سونی در مراسم ۱۲ فوریهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی از طرف یکی از منابع آگاه تاریخ معرفی کنسول PS5 اعلام شده است که هنوز به تایید شرکت سونی نرسیده است؛ اما این منبع آگاه پس از انتشار خبر تاریخ معرفی نسل بعدی کنسول شرکت سونی اعلام کرده که احتمالا عنوان The Last of Us Part II نیز قرار است در فوریه سال میلادی آینده، معرفی شود. او همچنین درباره برخی از عناوین در حال ساخت پرطرفدار نیز اطلاعاتی را منتشر کرد. این منبع آگاه اعلام کرد: "قرار است از یکی از عناوین Death Stranding، Star Wars: Jedi Fallen و یا The Last of Us Part II تریلر جدید منتشر شود." همچنین او اعلام کرد، سونی فعلا از عنوان Ghost of Tsushima و The Last of Us Part II هیچ اطلاعات جدیدی منتشر نمی‌کند و احتمالا جزئیات این بازی در مراسم ۱۲ فوریه سونی انتشار پیدا خواهد کرد.

این منبع آگاه گفت علت تاخیر در ساخت بازی Ghost of Tsushima اشکال در سیستم فنی این عنوان بوده است همچنین بازسازی و مناسب‌سازی این عنوان برای نسل بعدی کنسول شرکت سونی یعنی PS5 نیز باعث شده است تا مراحل ساخت بازی مذکور به طول انجامد.

احتمال معرفی عناوین بسیار بزرگ سونی در مراسم ۱۲ فوریه

با عرضه آخرین عنوان انحصاری سونی در ماه می، اطلاعاتی نیز درباره بازی MediEvil منتشر شد؛ همچنین استودیو Square-Enix نیز تریلر جدیدی از بازی Final Fantasy VII Remake منتشر کرد. تمامی این اطلاعات قطعا با هماهنگی شرکت سونی منتشر شده و به احتمال فراوان نیز دو عنوان Tsushima و The Last of Us Part II به خواست شرکت سونی، در این مراسم معرفی شود.


بیشتر بخوانید: تفاوت‌های نسخه اولیه با نسخه اصلی بازی FIFA 20 +فیلم


با این حال هیچ کدام از این اطلاعات توسط شرکت سونی به طور رسمی تائید نشده است و باید منتظر اعلام رسمی شرکت سونی درباره این مراسم ماند.

انتهای پیام/

عناوین Ghost of Tsushima و The Last of Us Part I سال آینده معرفی خواهند شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار