تفاوت‌های نسخه اولیه با نسخه اصلی بازی FIFA 20 +فیلم

صفحه رسمی نسخه اولیه بازی FIFA 20 به تازگی تفاوت‌های نسخه اولیه این بازی با نسخه اصلی را منتشر کرد.

تفاوت‌های اصلی نسخه اولیه با اصلی بازی FIFA 20 + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معمولا شرکت‌های سازنده عناوین رایانه‌ای قبل از وارد کردن نسخه اصلی بازی خود به بازار، نسخه اولیه آن را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند که این نسخه‌ها بسیار محدودتر از نسخه اصلی بازی هستند. چند ماه پیش عنوان FIFA 20 معرفی شد و در حال حاضر نسخه اولیه این بازی در دسترس گیمرها است. این نسخه اولیه به جز محدود بودن نسبت به نسخه اصلی، تفاوت‌های دیگری نیز دارد که برای سیاری از گیرمهایی که برای اولین بار آن‌ها را مشاهده کردند بسیار جذاب بوده است.

یکی از تفاوت‌های این نسخه از بازی با نسخه اصلی به Isco باز می‎‌‌گردد؛ این بازیکن در حال حاضر در تیم رئال مادرید بازی می‌کند. Isco در نسخه اولیه بازی FIFA 20 با نسخه اصلی این بازی بسیار فرق می‌کند، این تفاوت‌ها تنها به موارد ظاهری او باز نمی‌گردد بلکه برخی از حرکات او نیز با حرکات فیزیکی این بازیکن در دنیای حقیقی فرق می‌کند. برای مثال این بازیکن هنگام باز شدن قفل و در دسترس قرار گرفتن این بازیکن پس از نمایش نام و رتبه او، ناگهان ایسکو روی صحنه نمایش خواهد آمد و روی زمین تکان خواهد خورد!

تفاوت‌های اصلی نسخه اولیه با اصلی بازی FIFA 20 + فیلم

از آنجایی که نسخه اولیه این بازی با محوریت Isco طراحی شده است، گیمر تغییرات ظاهری او را به راحتی تشخیص خواهد داد، برخی تفاوت جزئی دیگر نیز در این بازیکن وجود دارد که شامل راه رفتن یا دویدن او می‌‍شود. همچنین در سر مربی‌های هر تیم نیز تفاوت‌های با نسخه اصلی وجود دارد که جذاب‌ترین این تفاوت‌ها وجود ریش چند رنگ در ظاهر آن‌هاست. احتمالا شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد از این طریق به گیمرها اعلام کند که قابلیت شخصی سازی در بازی به حدی دقیق و ریز است که حتی می‌توان در ظاهر سرمربی‌های هر تیم نیز تغییراتی ایجاد شود.


بیشتر بخوانید: یوبیسافت مجموعه Splinter Cell را ادامه خواهد داد


عنوان FIFA 20 قرار است در ۲۷ سپتامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود. در ادامه ویدیو آنلاک شدن ایسکو در بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

نسخه اولیه بازی FIFA 20 با نسخه اصلی آن فرق می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار