سرپرست حوزه هنری استان کرمان، علت طولانی شدن انتخاب مدیر جدید را تلاش برای انتخاب مدیری بومی از استان کرمان دانست.

تلاش برای انتخاب مدیر بومی در حوزه هنری استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، سرپرست حوزه هنری استان کرمان در پی انتشار مطالبی مبنی بر قحط الرجال در استان کرمان و مدیر پروازی در حوزه هنری استان کرمان از سوی برخی رسانه‌ها در پاسخ به این مطالب، ضمن سپاس از همه دلسوزان و دغدغه‌مندان حوزه فرهنگ و هنر استان کرمان، پیامی را بدین شرح منتشر کرد:
هو الحکیم
من بابت این دغدغه مندی از شما ممنونم.
تردید نکنید تلاش ما بر گذاشتن مدیر بومی است و همین امر زمان را طولانی کرده است و الا حقیر و دوستانم در ستاد حوزه هنری، می‌توانستیم ده‌ها انسان شریف و با دانش دلسوز و انقلابی غیربومی برای مسئولیت حوزه هنری کرمان معرفی کنیم؛ ولی، نخواستیم.
مشکل قحط الرجالی نیست! مشکل عدم همدلی و اجماع بر سر نیرو‌ها در میان دلسوزان هنر انقلاب در کرمان است. مشکل عافیت طلبی برخی از دوستانی است که منبر و مخاطبی دارند و از ورود به عرصه نگرانند. می‌خواهند روی آب راه بروند؛ ولی، قوزک پایشان خیس نشود! مشکل همین گونه قضاوت‌های رسانه‌ای است.

مشکل این است که در این ۷ ماه علی‌رغم اشتیاق ما اکثر فعالان هنرمند، متعهد و انقلابی مشغول خودشان بودند و یکدفعه نگران حوزه هنری و سرپرست پرمشغله‌ای شدند که دوست دارد، سفرهایش تمام شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار