مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:۸۱۶ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و پاسخگویی به نیاز‌ها و هزینه‌های درمانی این گروه از جامعه هدف این نهاد نیازمند همت خیران است.

۸۱۶ بیمار خاص و صعب‌العلاج زنجانی تحت حمایت کمیته امداد هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به آمار بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت این نهاد، از خیران زنجانی برای مشارکت در تأمین هزینه درمانی آن‌ها دعوت به همکاری کرد.

 صفری  بابیان اینکه ۸۱۶ بیمار خاص و صعب‌العلاج زنجانی تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: اعتبارات داخلی این نهاد به‌تن‌هایی پاسخگوی نیاز‌ها و هزینه‌های درمانی جامعه هدف نبوده و نیازمند مشارکت خیران در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه خیران زنجانی همواره در همه بخش‌ها در کنار کمیته امداد بوده و مشارکت مطلوبی در برنامه‌های اجرایی این نهاد در حوزه فقرزدایی داشته‌اند، افزود: با طراحی و اجرای طرح شفا زمینه مشارکت خیران در کمک به تأمین هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان فراهم‌شده و خیران زنجانی می‌توانند با مشارکت در این طرح بخشی از هزینه‌های درمانی یک یا چند بیمار خاص و صعب‌العلاج را تأمین کنند.

صفری بابیان اینکه در کنار ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران خاص و صعب‌العلاج عیادت و دلجویی از آن‌ها نیز از برنامه‌های مهم کمیته امداد در این بخش است، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان امسال از کلیه بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان عیادت و دلجویی به عمل آید.

وی با دعوت از خیران برای حضور در منازل این گروه از جامعه هدف کمیته امداد و عیادت از آن‌ها، افزود: کمیته امداد استان زنجان آمادگی دارد در راستای ترویج این سنت حسنه زمینه دیدار خیران، مدیران و اقشار مختلف مردم را با بیماران خاص و صعب‌العلاج و عیادت از آن‌ها را فراهم کند.

 

انتهای پیام/ر

خیران برای تأمین هزینه‌های درمانی این بیماران همت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.