۲ ورزشکار و ۲ مربی کرمانی به کمپ تمرینی ـ آموزشی اسکیت کشور ویژه منتخبان رقابت‌های استعداد‌های برتر ایران در رشته سرعت دعوت شدند.

امیررضا آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، از دعوت ۲ ورزشکار و ۲ مربی کرمانی به کمپ تمرینی ـ آموزشی اسکیت کشور ویژه منتخبان رقابت‌های استعداد‌های برتر ایران در رشته سرعت که سال گذشته به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد، خبر داد و گفت: مبینا ملک پور و امیر حسین محمود زاده ۲ ورزشکار و حسین صداقت زاده و صالح پلاشی ۲ مربی دعوت شده به این کمپ هستند که باید روز‌های پنجشنبه و جمعه‌ی همین هفته در محل کمپ حضور یابند.

او افزود: بر این اساس، مبینا ملک پور تمرینات خود را در استان هرمزگان زیر نظر مربیان دعوت شده از سوی فدراسیون پیگیری می‌کند و امیر حسین محمود زاده نیز در استان بوشهر زیر نظر حسین صداقت زاده و صالح پلاشی ۲ مربی کرمانی خود به تمرین می‌پردازد.

آشورماهانی با بیان اینکه این نخستین مرحله کمپ مستعدین رقابت‌های استعداد‌های برتر در رشته اسکیت سرعت است، تصریح کرد: این مرحله با حضور بیش از ۷۵ ورزشکار به میزبانی استان‌های آذربایجان غربی، تهران، هرمزگان، اصفهان و بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت استان کرمان ابراز امیدواری کرد: این حرکت هدف دار و قابل تقدیر فدراسیون ادامه دار باشد تا پشتوانه بسیار خوبی برای تیم‌های ملی اسکیت سرعت کشور در رده‌های سنی مختلف شود و بدین ترتیب باز هم شاهد درخشش اسکیت سواران ایرانی در عرصه رقابت‌های برون مرزی باشیم.

آشورماهانی برای ۴ نماینده کرمان در این آوردگاه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و بیان داشت: امیدواریم هر ۴ نماینده تا آخرین مراحل این کمپ حضور داشته باشند.

او در بخش دیگری از سخنانش از قضاوت سرداور کرمانی در رقابت‌های لیگ برتر اسکیت سرعت کشور خبر داد و گفت: عادله ادب نژاد به عنوان سرداور در آخرین مرحله از مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان کشور در رشته اسکیت سرعت که امروز سه شنبه ۲۲ مرداد جاری به میزبانی تهران برگزار شد، قضاوت کرد.

انتهای پیام/ب

دعوت ۴ ورزشکار و مربی کرمانی به کمپ تمرینی ـ آموزشی اسکیت کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار