مسئول کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهریز گفت: نشست‌های مثنوی خوانی با هدف آشنایی با پند‌ها و آموزه‌های مثنوی معنوی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهدی معتمدی مسئول کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهریز گفت: نشست‌های مثنوی خوانی با هدف آشنایی با پند‌ها و آموزه‌های مثنوی معنوی، درک بهتر مفاهیم این اثر ارزشمند و بررسی نیاز‌های جامعه به داستان‌های پندآموز مولوی برگزار شد.

او از استقبال خوب علاقه‌مندان از جلسات مثنوی خوانی خبر داد و افزود: در این جلسات داستان‌هایی که نیاز جامعه کنونی است برای افراد حاضر در نشست تشریح می‌شود.

مسئول کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهریز ادامه داد: سلسله جلسات مثنوی خوانی با هدف توجه به مثنوی و بهره گیری از تمثیلات آن برای ارائه مفاهیم تعلیمی و معرفتی در روزگارمعاصر، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ادبی، آشنا کردن عموم علاقمندان با مباحث کاربردی کتاب ارزشمند مثنوی معنوی مولانا، ارتقای دانش و بینش شرکت کنندگان و آشنا کردن با فرهنگ و ادبیات غنی ایران زمین برگزار می‌شود.

او گفت: نشست‌های مثنوی خوانی هر هفته پنج شنبه ساعت ۱۱ در محل کتابخانه مجتمع فرهنگی مهریز برگزار می‌شود.

این نشست‌ها با حضور مجید خواجه علی، از دبیران ادبیات مهریز با نگرش جدید از مثنوی مولوی به مخاطب ارائه و نویسندگان و شاعران مهریزی برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری نشست مثنوی خوانی در شهرستان مهریز 

برچسب ها: معرفی کتاب ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.