همایش بزرگ روز جهانی ووشو با حضور مسئولان ورزش و خانواده بزرگ این رشته رزمی در میدان آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همايش بزرگ روز جهانى ووشو در ميدان آزادى در حالى كه قرار بود ساعت ١٨ آغاز شود با تاخير يك ساعته ساعت ١٩ با حضور مهدى على نژاد (رئيس فدراسيون ووشو)، كيكاووس سعيدى (سرپرست دبير كميته ملى المپيك)، احمدى (معاون فرهنگى وزارت ورزش و جوانان)، ورزشكاران و خانواده هايشان و جمعى از مردم و مشتاقان ووشو برگزار شد.

در اين مراسم از شهرهاى مختلف كشور به اجراى حركات رزمى ووشو پرداختند. مراسم همايش بزرگ روز جهانى ووشو با مشاركت شهردارى منطقه ٩ و سازمان شهردارى برگزار شد.

در اين مراسم حركات ساده ووشو از سوى مربى ووشو انجام شد و حاضران در اين جلسه اين حركات انجام دادند. خواهران منصوريان هم در اين مراسم حضور داشتند و با طرفدارانشان عكس يادگارى گرفتند.

زمانى كه خواهران منصوريان به مراسم آمدند با طرفداران خود در حال گرفتن عكس بودند كه شدت استقبال از آنها بى نظمى در مراسم ايجاد كرد.

على نژاد رئيس فدراسيون ووشو دقايقى در اين مراسم صحبت كرد و بعد از آن چند ووشو كار حركات رزمى انجام دادند.

مفاخريان شهردار منطقه ٩ هم در اين مراسم صحبتهاى انجام داد. او گفت خوشحالم كه ميزبان ووشو كاران در روز جهانى ووشو هستيم.

برخى از افراد با لباس سفيد با تشكيل دادن زنجيره انسانى سعى كردند نظمى در محوطه مراسم ايجاد كنند و مانع از رفت و آمد مردم به محل اجرای مراسم شدند.

تعدادى از ووشوكاران در قالب زن و مرد به اجراى حركات ووشو پرداختند و بخشى از حركات ووشو را به دوستداران اين ورزش نمايش دادند.

خواهران منصوريان  بالاى سن رفتند و از اينكه جمعيت زيادى در اين مراسم هستند ابراز خوشحالى كرده و به ووشو كار بودن خود افتخار كردند.

قرعه كشى مراسم جهانى ووشو هم با حضور خواهران منصوريان برگزار شد و جوايزى به برندگان اهدا شد.


بیشتر بخوانید:

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو مشخص شدند

ظفری حضور در مسابقات جهانی ووشو را از دست داد

کادر فنی تیم ملی ووشو اعلام شد


انتهای پیام/ 

برگزاری مراسم همایش بزرگ ووشو در میدان آزادی 



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار