سرمربی ووشو بانوان در بخش تالو گفت: رقابت با حریفان قدرتمند در مسابقات جوانان آسیا سخت است، اما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

محبوبه کریمی سرمربی تیم ملی ووشو در بخش تالو در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی در آستانه مسابقات آسیایی جوانان در برونئی اظهار کرد: ما در حال برگزاری اردوی پنجم هستیم و ورزشکاران جوان استراحت ۲ روزه خواهند داشت و بعد از آن اردوی پایانی را در سالن ووشو انجام می دهیم. طبق برنامه اردویمان از ۱۷ تا  ۲۴ مردادماه خواهد بود و بعد به مسابقات آسیایی اعزام می شویم. 

او درباره اینکه پیش بینی اش از مسابقات آسیایی جوانان چیست و آیا امیدوار به کسب مدال در این رقابتها هستید، گفت: ووشو برای کشور چین است و رقیبان اصلی ما کشورهای آسیایی هستند. سطح مسابقات خیلی بالاست و رقابت با حریفان قدرتمند خیلی سخت است، اما تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه رقم زده شود. 

کریمی درباره اینکه در این بازده زمانی در اردوی تیم ملی حقوق دریافت کردید، بیان کرد: به نظرم تنها فدراسیون ووشو است که با وجود مشکلات مالی اجازه نداد ما و ورزشکاران این کمبودها را متوجه شویم و این موضوع به خاطر مدیریت و تدبیر علی نژاد رئیس فدراسیون بود. ما هیچ کمبودی احساس نکردیم و مثل هر سال اردوهایمان کامل برگزار شد و حقوق ها سرموقع پرداخت شد. 


بیشتر بخوانید:

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو مشخص شدند

ظفری حضور در مسابقات جهانی ووشو را از دست داد

کادر فنی تیم ملی ووشو اعلام شد


انتهای پیام/ 

اظهارات مربی تیم ملی جوانان درباره مسابقات قهرمانی آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار