پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم اکشن جکی چان از ۲۱ الی ۲۷ جولای در شهر داتونگ چین در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم اکشن جکی چان از ۲۱ الی ۲۷ جولای در شهر تاریخی داتونگ چین با همکاری تلوزیون ملی چین در حال برگزاری است.

حضور یک ایرانی در مراسم فرش قرمز هفته بین المللی فیلم‌های جکی چان

این جشنواره با هدف زمینه تبادل اطلاعات برای فیلمسازان و بازیگران اکشن و همچنین ایجاد زمینه‌های همکاری برای شکوفایی فیلم‌های اکشن و رزمی در سطح جهان برگزار می‌گردد.

بنا بر دعوت رسمی جکی چان از مسعود جعفری یکی از چهره‌های سرشناس هنر‌های رزمی که در سال‌های اخیر در سطح بین المللی در بخش سینمای رزمی فعال بوده است، وی بعنوان نماینده کشورمان جهت حضور در این جشنواره به عنوان مهمان ویژه در مراسم فرش قرمز حاضر خواهد شد.

مسعود جعفری رئیس موسسه بین المللی اژد‌های سرخ قهرمان فستیوال جهانی شائولین در سال ۲۰۱۴ و همچنین برنده تندیس طلایی اولین جشنواره بین المللی فیلم راه ابریشم برای بازی در فیلم رزمی اژد‌های سرخ است.

جکی چان ستاره پر فروغ فیلم‌های رزمی که تا کنون در بیش از یکصد فیلم به ایفای نقش پرداخته و تبدیل به چهره‌ای محبوب و جهانی شده است، در تلاش است تا با برگزاری این جشنواره خونی تازه در رگ‌های سینمای اکشن ایجاد نماید.

همکاری نزدیک سینمای ایران و چین با تلاش‌های مسعود جعفری و فعالان این عرصه می‌تواند مسیر تازه‌ای برای گسترش سینمای دو کشور به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ووشوی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار