مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: جشنواره تولیدات صدا و سیما مراکز استان‌ها به قامت ۱۵ سال استان را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در جشنواره تولیدات صدا و سیما مراکز استان‌ها گفت: مجموعه‌ای از جشنواره ها، در قامت جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها از ۲۵ تا ۲۷ مردادماه جاری، در استان برگزار می‌شود.

قربانی جم افزود: کمیسیون‌های مختلف برای تولیدات در ۶ بخش شامل رادیو، تلویزیون، خبر، پژوهش، شعر و موسیقی و فضای مجازی برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر می‌شود.

او خاطرنشان کرد: آیین آغاز به کار جشنواره عصر روز جمعه با حضور مقامات و مسئولان کشوری برگزار خواهد شد و این رویداد عصر روز ۲۷ مردادماه، به کار خود پایان می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با تاکید بر نقش تاثیرگذار رسانه‌ها اظهار کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود برای معرفی بهتر استان و نیز تلاش برای بهره مندی بهتر از این رویداد، پوشش مناسبی از برنامه‌ها داشته باشند.

۲۱ دوره از جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها تاکنون در ۱۵ استان برگزار شده و خراسان شمالی ۲۲ امین دوره از این رویداد را برای نخستین بار، میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/ ر

ساعت رسانه‌ای کشور این روز‌ها به نام خراسان شمالی

برچسب ها: صدا و سیما ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.