تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) به مصاف هم می‌روند.

شاگردان منصوریان به دنبال تکرار تاریخ مقابل نماینده سعودی‌هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید در دوحه قطر به مصاف الاتحاد عربستان برود و این در حالی است که بازی رفت را با نتیجه ۲ بر یک باخته و برای صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا باید مقابل ببر‌های جده به پیروزی حداقل یک بر صفر برسد.

البته این اتفاق در گذشته رخ داده و حالا همه امیدوار هستند که شاگردان منصوریان یک بار دیگر بتوانند تاریخ را تکرار کنند. در سال ۲۰۱۰ که ذوب آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و در پایان مقابل نماینده کره جنوبی شکست خورد، در گروه B لیگ قهرمانان با تیم الاتحاد عربستان همگروه بود و این ۲ تیم در آن سال برای نخستین بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

سبزپوشان برای برگزاری بازی رفت راهی جده شدند و در حالی که نیمه اول را با ۲ گل شکست خورده بودند، نیمه دوم با گل‌های اسماعیل فرهادی و محمد قاضی به تساوی دست یافتند و به اصفهان بازگشتند. در دیدار برگشت و در ورزشگاه فولادشهر، شاگردان منصور ابراهیم زاده توانستند با تک گل محمدرضا خلعتبری از سد نماینده عربستان بگذرند و در نهایت به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعد شوند.

حالا پس از ۹ سال این ۲ تیم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، اما بنا بر دلایلی، ذوبی‌ها باید مقابل الاتحاد در زمین بی طرف بازی کنند و امیدوار به پیروزی هستند، هر چند کار سختی است، اما شاگردان علی منصور در این فصل از لیگ قهرمانان بازگشت (کامبک)‌های بی نظیری داشتند و باید دید مقابل نماینده سعودی این اتفاق بار دیگر رخ خواهد داد یا خیر.

منصوریان پیش از سفر به دوحه قطر درباره این بازی گفت: ۳۰ - ۲۵ سال در فوتبال سابقه دارم و باید بگویم ایرانی مرد روز‌های سخت است.

برنده دیدار امشب (دوشنبه) ذوب و الاتحاد، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار تیم‌های الهلال و الاهلی عربستان خواهد رفت که با توجه به نتیجه رقم خورده در دیدار رفت این ۲ تیم، به احتمال قوی الهلال انتظار برنده بازی امشب را خواهد کشید.


بیشتر بخوانید:

منصوریان: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم

حدادی فر: الاتحاد در هر پست بازیکنان خوبی دارد/ آب و هوای قطر بهتر از امارات است

الاتحاد عربستان ۲ - ذوب آهن ایران یک/ امید در اردوی شاگردان منصوریان باقی ماند


انتهای پیام/

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و الاتحاد به مصاف هم می‌روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار