تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید در دوحه قطر برود و این در حالی است که بازی رفت را با نتیجه ۲ بر یک باخته و برای صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا باید مقابل ببر‌های جده به پیروزی حداقل یک بر صفر برسد.

گزارش سایت AFC درباره ذوب آهن/ نیاز به جادو کاپیتان برای شکست الاهلی

قاسم حدادی فر در دیدار رفت یک گل زیبا به ثمر رساند تا تیمش همچنان برای صعود امیدوار باشد.

این سایت در ادامه درباره بازی برگشت ذوب و الاتحاد نوشت: ذوب آهن ایران در دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید برابر الاتحاد عربستان قرار گیرد. این دیدار امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به میزبانی تیم ایرانی برگزار می‌شود.

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن سال‌ها بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته و در سال ۲۰۱۰ توانست در تیمی بدرخشد که بهترین عملکرد خود را در تاریخ لیگ قهرمانان ارائه داد و به فینال رسید، اما در بازی نهایی مقابل سئونگام کره جنوبی شکست خورد و نایب قهرمان شد.

این بازیکن ۳۶ ساله در بازی رفت نیز درخشید و با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه الاتحاد را باز کرد. البته تیم عربستانی به بازی برگشت و توانست ۲ بر یک برنده این دیدار شود و اولین باخت ذوب آهن را در این فصل لیگ قهرمانان رقم زد.

با وجود اینکه بازی رفت در زمین بی ظرف برگزار شد، اما گل حدادی فر از این جهت ارزشمند است که گل در خانه حریف محسوب می‌شود و حالا تیم ایرانی باید در دوحه دیدار برگشت خود را انجام دهد و کسب برد یک بر صفر نیز ذوب آهن را به مرحله بعد می‌رساند. ذوب آهن با ۳ کلین شیت در بین تیم‌های آسیایی در غرب آسیا رکورددار است و اگر آن‌ها بتوانند این آمار را به چهار برسانند و کاپیتان اصفهانی نیز با کمی جادو به تیمش کمک کند، تیم ایرانی می‌تواند راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی درباره دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد و از بازی الاهلی و الهلال به عنوان ماموریت غیرممکن برای شاگردان برانکو نام برد، زیرا سبزپوشان جده در بازی رفت با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب الهلال شدند.


بیشتر بخوانید:

منصوریان: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم

حدادی فر: الاتحاد در هر پست بازیکنان خوبی دارد/ آب و هوای قطر بهتر از امارات است

الاتحاد عربستان ۲ - ذوب آهن ایران یک/ امید در اردوی شاگردان منصوریان باقی ماند


انتهای پیام/

گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیدار ذوب آهن - الاتحاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار