تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار با الاتحاد عربستان، قرار است ۵۰ درصد ترکیب تیمش را نسبت به بازی رفت تغییر دهد.

ذوب آهن با تغییر ۵۰ درصدی مقابل الاتحاد عربستانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران با هدایت علیرضا منصوریان در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ مقابل الاتحاد عربستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و حالا باید در دیدار برگشت و در دوحه قطر با ببرهای جده مسابقه دهد. 

قاسم حدادی فر در دقیقه ۷ برای سبزپوشان اصفهانی گلزنی کرد، اما در ادامه لوئیز خیمنز و الموالد برای ببر‌های جده گلزنی کردند تا ذوب با شکست به اصفهان بازگردد.

البته شکست یا تساوی در بازی برگشت برای شاگردان منصوریان مقابل یاران لوئیز خیمنز به معنای حذف از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ است، اما اگر سبزپوشان به یک پیروزی یک بر صفر هم برسند، به جمع ۸ تیم برتر مسابقات راه پیدا خواهند کرد. اگر نتیجه دیگری رقم بخورد، به نتیجه بازی بستگی دارد، اما اگر مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب به پایان برسد، وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی تیم پیروز را مشخص خواهد کرد.

ذوب آهن که امروز (شنبه) به مقصد دوحه راهی قطر شد، امیدوارست به پیروزی برسد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. علیرضا منصوریان درصدد است تا برای بازی برگشت، ۵ تغییر در ترکیب تیمش داشته باشد و به نوعی با تغییر ۵۰ درصدی مقابل الاتحاد عربستان قرار می گیرد.

علی منصور معتقد است برای بازی با الاتحاد، باید از بازیکنانی استفاده کند که قدرت حفظ توپ بالایی داشته باشد و به همین دلیل احتمال حضور مهدی مهدی پور و احسان پهلوان زیاد است.

علیرضا منصوریان برای این دیدار محمدرضا خلعتبری و نیما طاهری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

این مسابقه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

الاتحاد عربستان ۲ - ذوب آهن ایران یک/ امید در اردوی شاگردان منصوریان باقی ماند

منصوریان: برای تغییر جریان بازی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به دوحه می‌رویم

ترکیب تیم‌های الاتحاد عربستان - ذوب آهن ایران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار