سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شرایط بازی برگشت مقابل الاتحاد متفاوت است و قطعا برای صعود به مرحله بعدی به دوحه می‌رویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پس از دیدار با الاتحاد عربستان گفت: درست است نتیجه ۲ بر یک شد، اما ما می‌توانستیم در نیمه اول به گل دوم برسیم. نتیجه بدست آمده برای ما خوب است و در بازی برگشت قصد داریم جبران کنیم.

منصوریان: برای تغییر جریان بازی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به دوحه می‌رویم

منصوریان ادامه داد: تیم الاتحاد در ۱۵ دقیقه پایانی بازی دچار افت فیزیکی شد. قطعا ما در دوحه تغییر سیستم خواهیم داشت. خیلی امیدوار به دوحه می‌رویم و به یاری پروردگار جریان بازی را تغییر می‌دهیم.

او گفت: با توجه به اینکه در بازی برگشت نتیجه یک بر صفر منجر به صعود ما می‌شود باید در بازی تمرکز لازم را داشته باشیم و در دفاع بدون اشتباه ظاهر شویم. الاتحاد در دوحه قطعا از ما گل خواهد خورد.

منصوریان افزود: در این بازی نمی‌توانستیم ریسک زیادی کنیم، اما بازی برگشت فرق دارد و با توجه به مشکلات زیادی که در خط دفاعی الاتحاد دیدم این تیم قطعا از ما گل می‌خورد و اگر با دقت بازی کنیم و گل نخوریم می‌توانیم صعود کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات منصوریان درباره دیدار الاتحاد و ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار