هیدئو کوجیما به تازگی در صفحه اینستاگرام خود تصاویری جدید از بازی Death Stranding را منتشر کرد.

تصاویر جدید بازی Death Strandingبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین بسیار مرموز که به طور انحصاری برای کنسول PS4 در حال تولید است و شرکت سازنده آن اطلاعات بسیار گنگ و مبهمی از آن منتشر کرده، بازی Death Stranding خواهد بود. این عنوان توسط هیدئو کوجیما در حال ساخت است و این سازنده فعلا ترجیح داده تا بازی خود را در حد رازی بزرگ برای گیمرها باقی بگذارد و اطلاعات بسیار کمی از آن منتشر کند. با وجود اینکه در حال نزدیک شدن به تاریخ عرضه این بازی هستیم، کوجیما هنوز هم اطلاعات بازی خود را به صورت قطره چکانی منتشر می‌کند و گیمرها همچنان در پی کشف راز‌های جدیدی از این بازی هستند.

از زمان معرفی بازی Death Stranding تاکنون، سازنده آن تصاویر متعددی را از آن منتشر کرده که تقریبا همه‌ی آن‌ها مبهم بودند، کوجیما به تازگی نیز دو تصویر جدید از بازی خود را در  صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که توضیحات این دو عکس این بود: "ما دو تصویر جدید در این صفحه داریم."

هر دو تصویر شخصیت اصلی بازی را نشان می‌دهد؛ نقش اول بازی سام نام دارد که نورمن ریداس نقش آن را بازی کرده، در هر دو تصویر این شخصیت بر روی زمین نشسته است، سام در یکی از این تصاویر در محیطی سرسبز قرار دارد که احتمالا پس از انجام یکی از ماموریت‌های بازی گرفته شده و اینطور که به نظر می‌رسد، سام توانسته است در ماموریت خود موفق باشد.

تصاویر جدید بازی Death Stranding


بیشتر بخوانید: ساخت بازی Gears 5 به پایان رسید


تصویر دوم سام را در محیطی تاریک و ترسناک نشان‌ می‌دهد که با حالتی ناراحت بر روی زمین در حال استراحت است و احتمالا نتوانسته در ماموریت خود موفق شود. در هر دو تصویر جدید سام یک نوع کلاه و لباس بر تن دارد که جزو لباس‌های اصلی در بازی نیست و احتمالا خبر از قابلیت شخصی‌‌سازی لباس این کاراکتر می‌دهد.

تصاویر جدید بازی Death Stranding

بازی Death Stranding قرار است در ۸ نوامبر به طور انحصاری برای کنسول PS4 وارد بازار شود.

انتهای پیام/

کوجیما تصویر جدیدی از بازی Death Stranding  منتشر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار