«آنتونی اسکاراموچی» در انتقاد از سیاست‌های جنجال‌برانگیز دونالد ترامپ به لفاظی‌های اخیر او علیه خود واکنش نشان داد.

مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید: ترامپ باعث ایجاد تفرقه در کشور می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «آنتونی اسکاراموچی» مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید به لفاظی‌های اخیر دونالد ترامپ علیه خود واکنش نشان داد.

وی در حساب توییتر خود نوشت: در ۳ سال گذشته من کاملا از رئیس جمهور آمریکا حمایت کرده‌ام. اخیرا او حرف‌هایی می‌زند که باعث ایجاد تفرقه در کشور می‌شود و این غیرقابل قبول است. او از همه انتقاد می‌کند و خیلی زود نوبت انتقاد از شما و سپس کل کشور می‌شود.

اسکاراموچی این توییت را کمتر از ۲۴ ساعت پس از آن منتشر کرد که دونالد ترامپ هم او را هدف حملات لفظی قرار داد.

دونالد ترامپ دیروز در حساب توییتر خود نوشت: آنتونی اسکاراموچی --که خیلی زود از سمتی که در اداره آن ناتوان بود کنار کشید-- هم‌اکنون به نظر می‌رسد هیچ کاری به جز کارشناسی درباره «رئیس جمهور ترامپ» در تلویزیون ندارد. مثل همه دیگر کارشناسان تلویزیونی، او اطلاعات خیلی کمی درباره من دارد.

دونالد ترامپ این توییت را پس از آن منتشر کرد که اسکاراموچی به انتقاد از او پرداخت و گفت ملاقات ترامپ با بازماندگان تیراندازی مرگبار تگزاس «فاجعه» بوده است.

در تیراندازی هفته گذشته در فروشگاهی در ال پاسوی تگزاس ۲۲ نفر کشته و بیش از ۱۰ نفر زخمی شدند.

آنتونی اسکاراموچی که از سوی دونالد ترامپ به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید انتخاب شده بود، نتوانست بیش از ۱۰ روز در این سمت باقی بماند و در ماه ژوئیه ۲۰۱۷ از سوی شخص رئیس جمهور از این سمت برکنار شد. وی پیش از این هم از دونالد ترامپ و سیاست‌های نژادپرستانه‌اش انتقاد کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
آمریکایی ها با این انتخاب درحال ازبین بردن ریشه وقدرت خود هستند پس نیازی به دشمن ندارند
آخرین اخبار