مهم‌ترین حوادث امروز بیست ویکم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروزبیست ویکم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری مالخر وکشف ۳۰ کیلوگرم سیم مخابراتی سرقتی در خمینی شهر

سرهنگ"علی جعفری نژادفرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان این خبر گفت:در راستای اجرای کنترل و نظارت بر ضایعات فروشی‌ها مأموران کلانتری ۱۲ در بازرسی از یک انبار ضایعاتی مقدار ۳۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی به ارزش ۲۵ میلیون ریال کشف کردند.

او افزود:در این رابطه یک نفر مالخر امول سرقتی دستگیر و به کلانتری منتقل و در تحقیقات مقدماتی به خرید سیم‌های مخابراتی سرقتی از سارقان اعتراف کرد.

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد: متهم به همراه پرونده متشکله جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با اشاره به اینکه تعامل و همکاری مردم در راستای پیشگیری و کشف جرائم بسیار موثر است، گفت:اگر موارد مشکوکی مانند خودروی یا شخصی بالای تیر برق در محدوده درون شهری و بیرون شهری دیده شد سریعا به ۱۱۰ تماس گرفته شود و در صورت امکان پلاک خودرو را اعلام کنند واگر در مواردی مشاهده شد خودرویی سیم مسی حمل می‌کند یا انباری به دپوی این نوع سیم‌ها مبادرت می‌کند، پلیس می‌تواند با بررسی بیشتر در خصوص دستگیری سارقان اقدام کند.
 

باند قاچاق چوب جنگلی و ذغال بلوط زمین گیر شد

 

سرهنگ "سهراب قرقانی"فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی حین گشت زنی و کنترل محور ورودی حوزه استحفاظی و خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه خودروی وانت نیسان، سواری پژو و سمند که به صورت کاروانی در حرکت بودند مشکوک و خودرو‌ها را جهت کنترل مدارک و محموله متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌ها مقدار ۳ هزار کیلو چوب بلوط به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد.

او افزود: در این رابطه ۴ نفر اعضای باند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل و خودرو‌های آن‌ها نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخربان محیط زیست و قاچاقچیان چوب برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف ۱۵ راس دام سرقتی در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر عنوان کرد: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۳۳ قهجاورستان روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان با ۳ سرنشین که در حال بار زدن تعدادی دام بود مشکوک و جهت بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند.

او ادامه داد: سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شداحشام سرقتی هستند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در این راستا تعداد ۱۵ راس گوسفند سرقتی کشف شد که پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ خدادوست در پایان ضمن تاکید بر مقابله پلیس با سارقان و مخلان امنیت شهروندان، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخود با چنین مواردی، مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.
 

کوله‌هایی با ۱۰۶ کیلو تریاک در "نائین

سرهنگ "غلامحسین صفری"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین گشت زنی در یکی از بیابان‌های اطراف شهرستان "نائین" ۳ عابر پیاده را در تاریکی شب مشاهده کردند و وارد عمل شدند.

او افزود: هر ۳ عابر دستگیر و در بازرسی از کوله‌هایی که باخود حمل می‌کردند ۱۰۶ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را بکار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.
 


پنج مصدوم در تصادف کامیون و پژو

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: دراثر برخورد کامیون با پژو 405 در محور تیران به داران 5 نفر مصدوم و برای مداوا به بیمارستان بهنیا تیران منتقل شدند.

غفور راستین افزود: دراین حادثه که دیشب رخ داد راننده کامیون متواری شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.