مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۳۰ فقره سرقت سیم برق در "برخوار

سرهنگ "غلامرضا براتی" فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: پس از وقوع چندین مورد سرقت سیم برق در شهر "خورزوق" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گشت نامحسوس پلیس آگاهی حین گشت زنی در منطقه مسکونی "خورزوق" یک سارق را حین سرقت سیم برق هوایی مشاهده و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیرشده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به ۳۰ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: تماس به موقع شهروندان با پلیس و اعلام موضوع‌های مشکوک نقش موثری در کشف و خنثی سازی بسیاری از جرایم دارد.
 
 

توقیف ۲ محموله تخمه آفتابگردان در "اصفهان"

 

سرهنگ "صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان "شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین اجرای طرح کنترل و بازرسی خودرو‌های مشکوک ۲ دستگاه کامیون کشنده اسکانیا را همزمان متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو‌ها حامل یک هزار و ۱۵۰ کیسه ۲۰ کیلویی تخمه آفتابگردان خارجی فاقد مدارک گمرکی بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف هر ۲ خودرو و محموله‌های آن‌ها بیان داشت: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان ۱۶ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

کشف و توقیف بیش از ۵ تن چوب قاچاق

محمد اکبری فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مبارکه گفت: عوامل انتظامی با همکاری یگان حفاظت پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه چوب‌های کشف شده از درختان سبز جنگلی استان‌های همجوار به ویژه استان چهار محال و بختیاری بوده است گفت: پرونده متخلفان تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.