رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات گفت: جوانان سرمایه اصلی جامعه هستند و گره مشکلات کشور به دست آنان باز می‌شود و توصیه و سفارش من به جوانان به کار بردن نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی است.

گره مشکلات جامعه به دست جوانان باز می‌شودحجت الاسلام رضوان پناه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: جوانان به دلیل استعداد‌های فراوان می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در جامعه داشته باشند و به عنوان سرمایه اصلی جوامع در پیشرفت جامعه موثر باشند.

او در ادمه با اشاره به نقش جوانان در شکل گیری انقلاب اسلامی، افزود: به فرموده امام راحل، پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری و از خود گذشتگی جوانان است و این جوانان بودند که از مساجد، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه در راستای مقابله با ظلم و ستم به پا خواستند و انقلاب اسلامی شکل گرفت.

حجت الاسلام رضوان پناه با یادآوری نقش جوانان در ۸ سال دفاع مقدس، ادامه داد: نقش موثر جوانان باری دیگر در ۸ سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد و این جوانان بودند که با حضور فعال خود در میدان نبرد، خود را اثبات کردند و در تایید آن همین بس که امام راحل شهید فهمیده را رهبر خطاب کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات در پایان با تاکید بر اینکه امروزه هم جوانان در تمامی حوزه‌ها باعث رشد و پیشرفت کشور عزیزمان شده و خود را اثبات کرده و در قبال آن مسئولین موظف به حمایت از آنان می‌باشند، بیان کرد: چیزی که اکنون به آن نیاز داریم و کمبود آن احساس می‌شود به کار بردن نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی است و با به کارگیری این اهرم می‌توانیم کشور عزیزمان را به الگو پیشرفته جهان اسلام تبدیل کنیم.

انتهای پیام// م. م
 
 

جوانان نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی را به کار ببرند

برچسب ها: جوانان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.