مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت جام از ثبت نام بیش از ۱۰۰۰ نفر در کلاس‌های طرح اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در پایگا‌های تربت جامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا اسلام نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت جام گفت: نوجوان بودن جامعه کنونى لازم است که به مسئله مهم اوقات فراغت توجه ویژه‌اى داشت و آموزش وپرورش به عنوان دستگاه متولی تعلیم و تربیت موظف است با برنامه‌ریزی جامع و مدون برای کودکان و نوجوانان در مقابل هجمه‌های فرهنگی مصون نگه دارد.

او گفت: اوقات فراغت یکی از این موقعیت‌های بسیار مناسب است که فرد می‌تواند با استفاده از آن به شناسائی و تقویت استعداد‌های خود بپردازد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت جام فراهم کردن محیط رشد فکری و علمی برای جوانان را یکی از راهکاره‌های مناسب جهت رفع آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

اسلام نژاد فزود: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان، ثبت نام کلاس‌های طرح اوقات فراغت از بیستم خرداد ماه جاری آغاز شده و شروع این کلاس‌ها از دوم تیر ماه به مدت ۲ ماه می‌باشد.

او گفت: هدف از برگزاری این طرح را معرفی رشته‌های قرآنی، فرهنگی هنری و ورزشی به جوانان و نوجوانان و آشنایی بیشتر آنان با مبانی دینی و قرآنی و ایجاد فضای شاد فرهنگی و شرکت‌کنندگان عنوان کرد و با توجه به شعار سال که رونق تولید می‌باشد، هنرجویان بتوانند بعد از کلاس‌های اوقات فراغت آثار خود را برای تولید به بازار عرضه نمایند.

رییس ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش شهرستان تربت جام با بیان اینکه دانش‌آموزان علاقه‌مند با توجه به علاقه و استعداد خود در بیش از ۱۰۰ عنوان کلاس ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام//س، ج
 

لزوم توجه به اوقات فراغت دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.