مهم‌ترین حوادث امروز بیستم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز نوزدهم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله تنباکو در سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی"فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را بازرسی کردند.
 
او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۹۰ کارتن تنباکوی خشک به وزن ۲ تن و ۸۵۰ کیلوگرم کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ قرقانی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با به کارگیری تمام توان و مشارکت مردمی عرصه را بر قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه تنگ کرده و اجازه جولان را به آنان نخواهد داد.
 

توقیف قرقره‌های قاچاق در شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیونت، ۳ هزار و ۶۶۰ عددقرقره نخ خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

سرهنگ کاظم زاد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی زمینه رکود اقتصادی و تورم را فراهم می‌کند که از عموم شهروندان تقاضا می‌شود با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را اطلاع دهند.

 

نجات کارگر ۲۴ ساله از عمق ۲۰ متری چاه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهین شهر گفت: در این حادثه یک کارگر افغانی به درون چاه در حال حفاری در نزدیکی تصفیه خانه فاضلاب شاهین شهر به عمق حدود ۲۰ متر و عرض دهنه چاه حدود ۴ متر، سقوط کرد.

مجتبی رستمی افزود: نیرو‌های آتش نشانی پس از ایمن سازی محل با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد، فرد مصدوم را از عمق چاه بیرون کشیدند و نیرو‌های اورژانس به بیمارستان انتقال دادند.

او گفت: در دهنه این چاه داربستی بود که بر اثر ریزش سبب سقوط وی به عمق چاه شده بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهین شهر افزود: علت ریزش داربست و سقوط این فرد در دست بررسی کارشناسان است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.