مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲ محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی بادام و تخم شربتی خارجی قاچاق در ۲ انبار حاشیه شهر "اصفهان"، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مقام قضائی از این انبار‌ها بازدید کردند که یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم تخم شربتی و ۹۰۰ کیلو گرم بادام خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ کارآگاه ترکیان با بیان اینکه ارزش این ۲ محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است، بیان داشت: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان در راستای حمایت از کالای ایرانی، گفت: حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه شهروندان است و با حفظ سرمایه‌های طبیعی ملی و قطع دست سوء استفاده کنندگان خارجی و قاچاقچیان از دارایی‌های کشورمان می‌توان در رشد و ارتقای سرمایه‌ها و تولیدات ملی قدم‌های موثری برداشت.
 

باز هم نزاع و درگیری برای محل پارک خودرو

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و اعلام از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در یکی از محلات شهر اصفهان بلافاصله ماموران گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: با تلاش ماموران گشت کلانتری درگیری و تنش پایان یافت و مشخص شد که سرنشینان ۲ دستگاه پراید بر سر جای پارک خودرو خود با سلاح سرد با هم درگیر بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این درگیری منجر به خسارت خودرو‌ها از ناحیه شیشه‌های جلو و عقب، گلگیر، درب سمت شاگرد خودر‌ها شده، بیان داشت: در این خصوص ۶ مرد و زن دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد، در خور و شایسته مردم فهیم و با فرهنگ شهر اصفهان نیست که بر سر موضوعات جزیی و بی اهمیت بایکدیگر درگیر شوند و در صورت وقوع اینگونه موارد ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس تا اقدامات قانونی انجام شود.
 

مشتری دیوار سارق تویوتای ۲۲ میلیاردی از آب در آمد

 

سرهنگ "علی پورکاوه"فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد سرقت خودروی تویوتا لندکروز در شهر کاشان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد سارق در سایت دیوار مشاهده می‌کند این خودرو به فروش می‌رسد که با مالک ملاقات و در فرصتی مناسب آن را سرقت می‌کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس ازانجام یکسری تحقیقات و اقدامات خاص سارق دستگیر و خودرو که در یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شده بود کشف شد.

سرهنگ پورکاوه با اشاره به اینکه ارزش این خودرو توسط کارشناسان ۲۲ میلیارد ریال اعلام شده اظهار داشت: فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد و خودرو نیز پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان به شهروندان توصیه کرد: اگر قصد فروش خودروی خود را دارید به مشتری اعتماد نکنید و خودرو را در اختیار او قرار ندهید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.
 

۴ مصدوم در برخورد اتوبوس شرکت واحد با دو خودروی پارک شده

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: بعد از ظهر امروز در برخورد اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی در خیابان امام خمینی اصفهان با دو خودرو پارک شده پراید، سرنشینان دو پراید مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: چهار مصدوم این خودرو به بیمارستان ۹ دی در منظریه خمینی شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.