مهم‌ترین حوادث امروز هشتم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز هشتم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دزد دوچرخه ها به پايان خط رسيد

سرهنگ محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: پس از اعلام شکایاتی مبنی بر سرقت دوچرخه از مجتمع‌های مسکونی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام یکسری تحقیقات و اقدامات خاص یک سارق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به چندین فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست، ضمن تجهیز منزل و مجتمع‌های مسکونی خود به دوربین و سیستم‌های هشدار دهنده در صورت مشاهده افراد ناشناسی که در محل زندگی آنان تردد می‌کنند موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنید.
 

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق دراصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپو و نگهداری کالا‌های خارجی قاچاق در انباری می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که ۷۶ کارتن ۲۵ کیلویی مغز تخمه آفتابگردان و ۵ عدل پارچه خارجی همگی فاقد مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ کارآگاه ترکیان با بیان اینکه ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده، بیان داشت: در این زمینه یک فرد متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان در راستای حمایت از کالای ایرانی، گفت: حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه شهروندان است و با حفظ سرمایه‌های طبیعی ملی و قطع دست سوء استفاده کنندگان خارجی و قاچاقچیان از دارایی‌های کشورمان می‌توان در رشد و ارتقای سرمایه‌ها و تولیدات ملی قدم‌های موثری برداشت.
 

کشف ۵۰ دستگاه ماینردر خمینی شهر

سرهنگ "علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه در شهرک برق و الکترونیک شهرستان "خمینی شهر" توسط دستگاه‌های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می‌شود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از این شهرک بازرسی کردند که تعداد ۵۰ دستگاه ماینرخارجی و ۵ سوئیچ ۱۶ پورت قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند بیان داشت: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و با اشاره به قاچاق و غیر قانونی بودن استفاده از دستگاه‌های مذکور گفت: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن‌ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهمان با استفاده از برق یارانه‌ای واحد‌های صنعتی تعطیل ونیمه تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی می‌کنند که با این افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
 

اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در برخوار

سرهنگ "غلامرضا براتی" فرمانده انتظامی شهرستان برخواراظهار داشت: درراستای برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد افیونی طرح شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت.

او افزود:پس از هماهنگی قضائی چندین گروه از ماموران مجرب از ۱۲ مخفیگاه و پاتوق بازرسی کردند که ۹ توزیع کننده نیز دستگیر شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین از دیگر دستاورد‌های این طرح کشف ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و توقیف ۳ دستگاه خودرو سواری که از آن‌ها برای توزیع مواد استفاده می‌کردند بود.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تاکید کرد:نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان خرد افیونی برخورد قاطع وقانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در "شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه ال‌ای دی، ۴ هزار و ۸۰۰ عدد باطری قلمی، ۶۶۸ دستگاه انواع ماشین حساب، یک دستگاه کولر اسپیلت، ۲۳۵ عدد تیغ ماشین صورت تراشی، ۴۳۰ عدد کرم آرایشی و ۶ کارتن آرمیچر خارجی همگی فاقد مدراک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است، بیان داشت: در این رابطه راننده دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کنند و اجازه جولان به آنان نخواهند داد.
 

واژگونی پراید ۵ مصدوم بر جای گذاشت

علی کفاشی رییس جمعیت هلال‌احمر بادرود اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید با پنج سرنشین در مسیر ورودی بادرود واقع در آزادراه اصفهان-نطنز واژگون شد.

او عنوان کرد: سه تن از مصدومان این حادثه توسط نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان فاطمیه بادرود و دو نفر دیگر نیز به بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز منتقل شدند.

رییس جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: علت حادثه توسط پلیس‌راه بادرود در دست بررسی است.
 

انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار