حناچی گفت: ۴۰ درصد آلودگی هوا برای خودرو است این مردم هستند که می‌توانند با کمتر بیرون آوردن خودرو در کاهش آلودگی هوا کمک کنند.

خودرو‌ها منشا ۴۰ درصد آلودگی هوا هستندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران که در همایش تجلیل از خبرنگاران حاضر شده بود ضمن تبریک اعیاد پیش رو و روز خبرنگار در سخنانی گفت: حل مشکلات و مسائل شهری به صورت سوپر منی امکان پذیر نیست و نمی‌توانیم منتظر باشیم یک نفر بیاید و مشکلات مارا حل کند.

شهردار تهران با تاکید بر این نکته که حل مشکلات نیاز به حمایت همه جانبه دارد، گفت: بسیاری از مشکلات تهران با همکاری قابل حل است و به عنوان مثال وقتی ۴۰ درصد آلودگی هوا برای خودرو است این مردم هستند که می‌توانند با کمتر بیرون آوردن خودرو در کاهش آلودگی هوا کمک کنند.

حناچی با تاکید بر نقش شهروندان بیان کرد: اگر هر کدام از ما در حل مشکلات قدم پیش بگذاریم آنگاه می‌توان مشکلات را حل کرد.

او با قبول انتقادات افزود: بسیاری از انتقاد‌ها به خودم را قبول دارم که یکی از این انتقاد‌ها در دسترس نبودنم برای خبرنگاران است و امیدوارم خبرنگاران این انتقاد را به علت مشغله کاری من بنویسند و بدانند از زمان مسئولیتم به عنوان شهردار نمی‌توانم بدون پیش بینی درباره موضوعی اظهار نظر کنم.

حناچی با تاکید بر این نکته که حل مشکلات با اجتماعی کردن ان امکان پذیر است، بیان کرد: بزرگترین مشکلات را در سطح کلان می‌توان با اجتماعی کردن ان حل کنیم و ما تا زمانی که نتوانیم مشکلات را اجتماعی کنیم با حل ان با مشکل مواجهه هستیم.

او افزود: اطلاع رسانی در هر حوزه انسان را به تفکر و تعقل دعوت می‌کند که ما پیش‌تر در بحث تکدی گری و کودکان کار با استفاده از ظرفیت اجتماعی توانستیم راهکار مناسبی ارائه کنیم.

شهردار تهران گفت: بسیاری از مشکلات کشور بار‌ها تجربه شده است و امیدواریم در حل بسیاری از مشکلات فرزند زمان خویش باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار