مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد در استان با استقرار ۷۰ پایگاه جمع آوری نذورات، آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را در قالب گوشت قربانی و یا وجوه نقدی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کند.

استقرار ۷۰ پایگاه جمع آوری نذورات عید قربان در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ضمن اینکه از نیکوکاران خواست تا به مناسب عید قربان با مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی خود در سرفصل نذر و قربانی به یاری مددجویان کمیته امداد بشتابند گفت:  کمیته امداد در استان با استقرار ۷۰ پایگاه جمع آوری نذورات، آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را در قالب گوشت قربانی و یا وجوه نقدی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کند.

او تصریح کرد: ۱۳ پایگاه در مشهد مقدس و اطراف حرم مطهر و مابقی آن در دفاتر کمیته امداد و کشتارگاه‌های شهرستان‌ها از شب عید قربان تا پایان روز عید مستقر می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه اکنون بیش از ۲۰۰ هزار خانوار تحت حمایت خدمات این نهاد هستند، گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، امیدواریم در اهدای نذورات و قربانی نیکوکاران به کمیته امداد همه خانواده‌های مددجو از میانگین یک کیلوگرم گوشت گرم بهره‌مند شوند که برای تحقق این امر نیاز به ۱۰ هزار رأس گوسفند است و برای تامین این تعداد دام مشارکت ۲۰ میلیارد تومانی نیکوکاران طلبیده می‌شود.

آسوده با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت و اینکه سهم هر شهروند نیکوکار نسبت به تامین گوشت برای نیازمندان چقدر است افزود: هر فرد نیکوکار می‌تواند حداقل از یک کیلو گرم گوشت تا هر مقدار که تمایل دارد دراین موضوع مشارکت داشته باشد.

او با بیان اینکه نیکوکاران با استفاده از روش‌های مختلف می‌توانند نذورات خود را به کمیته امداد اهدا کنند، تصریح کرد: خیران علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و کشتارگاه‌ها جهت کمک های، با شماره گیری کد # ۷، ۳، ۰۵۱، ۸۸۷۷ و یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۱۱۱۱ – ۹۹۵۱ – ۹۹۱۸ – ۶۰۳۷ با شناسه ۳۸۷۳۱ اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:  شماره تلفن چهار رقمی ۳۱۲۸ جهت ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر مردم نیکوکار استان، آماده پاسخگویی است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

جمع آوری نذورات عید قربان برای مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار