سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: طبق قراردادی که داشتیم هواداران و خبرنگاران نباید در تمرین حضور داشته باشند، اما به نظر من این موضوع ایرادی ندارد.

زرینچه: حضور هوادارن و خبرنگاران در تمرین استقلال ضرری ندارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران پس از حضور در هیئت فوتبال تهران درباره این که گفته می‌شود استقلال به دلیل بدهی نمی‌تواند قراردادهایش را ثبت کند، بیان کرد: به جز یزدانی، باقری و دشتی بقیه بازیکنان امروز قرارداد‌های خود را ثبت کردند. این ۳ نفر هم به دلیل مشکلات شخصی که داشتند فردا برای ثبت به هیئت فوتبال می‌آیند. به غیر از این بازیکنان، فردا کادرفنی هم برای ثبت قرارداد به این جا می‌آیند. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

او ادامه داد: به هرحال امیدواریم که این موضوع برای هم تیم‌ها باشد و باشگاه‌ها بدهی‌های خود را پرداخت کنند. صاف کردن این بدهی‌ها به سود همه تیم‌ها است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره چک‌های صادر شده از سوی یکی از حامیان مالی این باشگاه، بیان کرد: این ها، چک تضمینی است که از سوی حامی مالی داده شد و هر وقت که پول‌ها را به حساب بازیکنان مان واریز کنیم چک‌ها را از آن‌ها می‌گیریم.

او در مورد محل تمرین استقلالی‌ها گفت: ما مجموعه انقلاب و زمین تمرین باشگاه نفت تهرانسر را داریم و همین جا باید از تمام کارکنان مجموعه نفت تشکر کنیم.

زرینچه گفت: حضور خبرنگاران در محل تمرین دغدغه ما نیز هست، اما طبق قراردادی که بستیم، خبرنگاران و هواداران نباید در محل تمرین حضور داشته باشند و متاسفانه بدون حضور این ۲ قشر فوتبال معنا ندارد. این هفته با فتحی مدیرعامل استقلال و مسئولان مجموعه نفت جلسه‌ای خواهیم داشت و اگر توانستیم یکی - ۲ جلسه در هفته خبرنگاران می‌توانند در تمرین حضور داشته باشند. شاید استراماچونی به عنوان سرمربی بخواهد پشت در‌های بسته تمرین کنیم.

زرینچه خاطرنشان کرد: بالاخره این تیم استقلال است و در هر شرایطی که باشد باید برای قهرمانی تلاش کند. ما قول قهرمانی نمی‌دهیم، اما تا لحظه آخر برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد. با این کادرفنی و این بازیکنان شانس قهرمانی داریم.

زرینچه در خصوص ادامه فعالیت استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: فکر می‌کنم با ثبت قرارداد این ۹ بازیکن کارمان در بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده است.


بیشتر بخوانید:

ثبت قرارداد بازیکنان استقلال در هیئت فوتبال ناتمام ماند

رضاوند: استقلال مدعی قهرمانی لیگ برتر است

غلامی: برای استقلال در هر پستی که نیاز باشد بازی می‌کنم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار