بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امسال سال سختی در پیش داریم، اما از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستیم.

رضاوند: استقلال مدعی قهرمانی استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از ثبت قرارداد با استقلال در هیئت فوتبال تهران بیان کرد: خدا را شکر امسال در تیم پرهواداری مثل استقلال تهران بازی خواهم کرد. امیدوارم سال بسیار خوبی را پشت سر بگذاریم. شرایط استقلال خوب است و فکر می‌کنم جز اولین تیم‌هایی بودیم که تمرینات را آغاز کردیم.

رضاوند اظهار داشت: نیاز به زمان داریم، چون تغییرات مان زیاد بوده، اما شرایط خوب است و مربی بزرگی داریم. به طور قطع استقلال از مدعیان قهرمانی است. البته سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی هم از مدعیان هستند. سال سختی داریم، اما به دنبال کسب نتیجه هستیم.

او درخصوص مصدومیت اخیری که برایش پیش آمده و برخی اعتقاد دارند که این مصدومیت از قدیم وجود داشته است، گفت: خیر این گونه نیست و فردای روزی که مصدوم شدم با نظر کادر فنی تمریناتم را آغاز کردم و یک ضربه جزیی دیدم و مشکل خاصی نبود.

رضاوند درمورد پست بازی اش، خاطر نشان کرد: من فقط در یکی از بازی‌های دوستانه حاضر بودم. صحبت‌هایی با من شده است تا در پست هافبک هجومی بازی کنم، اما باید صبر کنیم تا بازی‌های رسمی آغاز شود.


بیشتر بخوانید: 

غلامی: برای استقلال در هر پستی که نیاز باشد بازی می‌کنم

خادم‌پور: پارسال نیم فصل سختی در استقلال تجربه کردم

استعفای جدید در باشگاه استقلال!


انتهای پیام/

صحبت‌های رضاوند پس از ثبت قرارداد با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
آرزو کردن که گناه نیست...
:-))
آخرین اخبار