مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه از خدمات‌دهی رایگان ۵۷ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی به مردم استان در روز عید قربان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امید حاج‌محمدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به حضور کارشناسان دامپزشکی و روحانیون ناظر شرعی در این اکیپ‌ها، گفت : خدمات این اکیپ‌ها در دو روز عرفه و عید قربان، رایگان است.

او با بیان اینکه تمامی کشتارگاه‌های دام استان در روز عید قربان به مردم خدمات ارائه خواهند داد، گفت : در استان ۱۲ کشتارگاه دام داریم که همگی این کشتارگاه‌ها دام قربانی کرمانشاهیان را در روز عید قربان رایگان ذبح می‌کنند.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه افزود: کشتارگاه‌های دام استان از ساعت هفت صبح تا ۱۳ روز عید قربان دام‌های قربانی کرمانشاهیان را ذبح می‌کنند، ضمن اینکه در صورت تقاضای مردم ذابحان در منزل آن‌ها نیز حضور پیدا کرده و دامشان را قربانی می‌کنند.

او افزود: حدود ۷۰ مرکز عرضه گوسفند زنده در نقاط مختلف استان و در محل‌هایی که از سوی شهرداری برای عرضه دام زنده در نظر گرفته شده با حضور کارشناسان دامپزشکی در سطح استان فعال می‌شوند.

مدیرکل کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه از مردم استان خواست تا دام قربانی خود را از مراکز مجاز عرضه دام زنده خریداری کرده و تا حد امکان از ذبح دام در منازل و به صورت شخصی خودداری کنند.

حاج محمدی گفت: ذبح دام در معابر و خیابان‌ها زمینه‌ساز آلودگی محیط زیست و بروز بیماری‌های مشترک بین انسان و دام است و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

رایگان بودند خدمات اکیپ‌ها دامپزشکی در دو روز عرفه و عید قربان

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.