سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباچانی گفت : نقد را میپذیریم و رضایت مندی، ولی نعمتان برای ما ملاک است و رسالت شما خبرنگاران هم این است خدمات مطلوبی به مردم ارائه شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسینی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباچانی گفت : انتقاد و مطالبات مردم در فضای مجازی را رصد میکنم و پیگیری‌های لازم را انجام و به کارشناسان مربوطه انتقال میدهم .

او گفت : هرآنچه در توان داشتیم برای خدمات رسانی بیشتر به مردم انجام داده ایم ۳۴خانه بهداشت و۵مرکز درمانی بصورت شبانه روزی در خدمت مردم هستند کلینیک دندانپزشکی، مرکز سلامت و فوریت‌های پزشکی در وقفه کوتاه هم اکنون در حال ساخت و پانسیون ۴واحدی هم به مناقصه رفته است .

حسینی افزود : فوریت‌های پزشکی ازگله و چندین خانه بهداشت از جمله آبدلان میرکی افتتاح شده است مرکز درمانی نگره هم  مناقصه رفته است و مرکز فوریت‌های پزشکی شیخ صالح هم در حال انجام است بیمارستان ۳۴تختخوابی شهرستان برای مقاومت سازی به مناقصه رفته و در صورت تکمیل شدن مشکلی برای تجهیزات نداریم .

وی افزود : بیمارستان صحرایی در سفر وزیر بهداشت در شهرستان با درخواست استاندار، نماینده مجلس و رئیس دانشگاه و فرماندار در تاریخ ۹/۲/۹۸افتتاح شد .

حسینی گفت : 2 نفرمتخصص زنان، اطفال، جراح و بیهوشی در بیمارستان صحرایی فعالیت دارند تامین و تقسیم متخصص در آبان ماه انجام میشود درخواست متخصص‌های لازم را داده ایم دستگاه سونوگرافی راه اندازی شده است متخصص سونوگرافی در ماه ۲روز برای خدمات رسانی مستقر میشود و پیگیر هستیم که اضافه شود.

او گفت : رسانه بازوی قوی مسئولین هستند از انتقادات منصفانه اصحاب رسانه استقبال میکنم مطالبات مردم را پیگیری نمایید ماهم در حد توان جوابگو هستیم  .

حسینی افزود : پد هواپیما در محوطه بیمارستان راه اندازی شده است ودر صورت نیاز با امداد هوایی برای انتقال مصدومین هماهنگی لازم را انجام میدهیم .

 

 

انتهای پیام/د

انتقاد و مطالبات مردم در فضای مجازی رصد می شود

 

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.